تکنولوژی

آشنایی با باتری موبایل LG G4 و نکاتی در رابطه با افزایش عمر آن

آشنایی با باتری موبایل LG G4 و نکاتی در رابطه با افزایش عمر آن

با باتری موبایل LG G4 بیشتر آشنا شوید!

 

تلفن همراه هوشمند LG G4 یکی از پر طرفدارترین گوشی های اندرویدی حال حاضر موجود در بازار محسوب می شود. همین امر باتری موبایل LG G4 را به یکی از پر فروش ترین باتری ها در میان خریداران تبدیل کرده است. LG G4 به عنوان پرچم دار جدید تلفن های همراه هوشمند که ساخت شرکت ال جی می باشد، صفحه نمایشگری 5.5 اینچی و پردازنده ای بسیار قوی اسنپدراگون 808 دارد. باتری این دسته از گوشی ها با این که قابل تعویض و 3000 میلی آمپری می باشد، اما در برابر برنامه های قدرتمند این گوشی چندان دوام نیاورده و متاسفانه پس از گذشت مدتی سریعا تخلیه می شود.

شرکت ال جی به منظور حل این مشکل یک باتری موبایل اضافه را نیز به عنوان هدیه در اختیار خریداران قرار می دهد تا بدین ترتیب بتواند رضایت آنان را جلب نماید. اما این موضوع نیز سبب نشده است که خرید باتری موبایل LG G4 در بازار کاهش پیدا کند.

 

آشنایی با باتری موبایل LG G4 و نکاتی در رابطه با افزایش عمر آن

 

به عقیده دکتر باتری:

LG G4 یکی از رده بالاترین گوشی های هوشمند امروزی است که با دارا بودن پردازنده 6 هسته ای، 3 گیگا بایت حافظه رم و دوربین بسیار قوی و با کیفیت 16 مگا پیکسلی طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. همین ویژگی ها دست به دست هم داده اند تا کوتاهی عمر باتری موبایل LG G4 به یکی از اصلی ترین نگرانی های کاربران این نوع گوشی ها تبدیل شده و کام شیرینشان را به تلخی بکشاند.

اگر چه باتری موبایل LG G4 درمقایسه با سایر گوشی های هم رده خود نظیر گلکسی S6 ظرفیت قابل توجه تری دارد، اما به دلیل برخورداری از نمایشگر کواد اچ دی و پردازنده های بسیار قوی به سرعت شارژ خالی می کند. سازندگان این دسته از گوشی ها تلاش بسیار چشمگیری در راستای بهبود وضعیت عمر باتری های تلفن همراه انجام داده اند، اما تلاش آنان تا به امروز نتیجه بخش واقع نشده است. شما عزیزان می توانید تا زمان حل این مشکل از جانب شرکت ال جی مرغوب ترین و با دوام ترین نوع باتری موبایل LG G4 را از دکتر باتری بخواهید!

توصیه هایی به منظور افزایش عمر باتری موبایل LG G4

 

– روشنایی و مدت زمان خاموش شدن نمایشگر

 

اگر چه کاربران با خرید تلفن های همراه LG G4 لذت تماشای فیلم، جستجو در سایت های گوناگون و حضور در شبکه های اجتماعی را به دلیل برخورداری از نمایشگرهای بزرگ 5.5 اینچی کواد اچ دی بیش از پیش احساس می کنند، اما این موارد باتری موبایل را به شدت تحت تاثیر منفی خود قرار می دهند.

یکی از موثرترین عوامل در افزایش یا کاهش عمر باتری این دسته از موبایل ها میزان روشنایی نمایشگر آن ها می باشد. بنابراین کاربران می توانند به منظور پیشگیری از خرابی باتری موبایل میزان روشنایی مورد نظر خود را از قسمت تنظیمات تلفن همراه انتخاب نموده و یا به منظور انجام صرفه جویی در مصرف باتری از گزینه روشنایی خودکار استفاده نمایند. بهترین مقدار نور برای این دستگاه ها بین 40 تا 50 درصد تخمین زده شده است.

یکی دیگر از راه های کمک به ماندگاری باتری موبایل تغییر مدت زمان روشن ماندن نمایشگر آن در صورت عدم استفاده از گوشی می باشد. لازم به ذکر است که در صورت تنظیم این مدت زمان بر روی 2 تا 5 دقیقه مقداری از شارژ باتری به صورت بی هدف مصرف شده و زمینه تضعیف آن تشدید می گردد. بهترین زمان تنظیمی برای این کار 30 ثانیه می باشد. بدین ترتیب صفحه نمایشگر تلفن همراه شما پس از گذشت 30 ثانیه از اتمام کارتان به صورت خودکار خاموش می شود.

آشنایی با باتری موبایل LG G4 و نکاتی در رابطه با افزایش عمر آن

– وای فای و بلوتوث

 

در صورت عدم استفاده از وای فای و بلوتوث خاموش کردن آن ها می تواند تاثیر به سزایی در سلامت باتری موبایل شما داشته باشد. اگر چه بلوتوث به هنگام روشن بودن سهم بسیار کمی در تخلیه باتری موبایل دارد، اما در صورت خاموش بودن می تواند کمک بسیار بزرگی در جهت ماندگاری باتری موبایل داشته باشد. روشن بودن وای فای و جستجوی مداوم آن به منظور یافتن شبکه ای جهت اتصال در حالی که هیچ نیازی به آن ندارید، یکی از قاتلین سرشناس شارژ باتری موبایل است.

آشنایی با باتری موبایل LG G4 و نکاتی در رابطه با افزایش عمر آن

بهترین باتری های موبایل را از دکتر باتری بخواهید!

 

دکتر باتری کیی از معتبرترین و سرشناس ترین فروشگاه های اینترنتی باتری موبایل است که مفتخر است با ارائه با کیفیت ترین باتری ها در عین دریافت کمترین هزینه ها در خدمت شما عزیزان باشد. با دکتر باتری غصه بی شارژی باتری موبایلتان را نخورید!

 

آشنایی با باتری موبایل LG G4 و نکاتی در رابطه با افزایش عمر آن

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *