تکنولوژی

“الدینیو” یک چینی با کیفیت

"الدینیو" یک چینی با کیفیت

همه ما احتمالا محصولات چینی را به بی کیفتی یا تقلبی بودن می‌شناسیم. اما امروز می‌خواهیم برندی را به شما معرفی کنیم که ضمن کیفیت بالای محصولات و صادرات به اکثر کشور ها، تولیدکننده اصلی لوازم جانبی موبایل در چین نیز هست.

الدینیو را بهتر بشناسیم

.

"الدینیو" یک چینی با کیفیت

.

کمپانی الدینیو در سال 2002 در راستای تولید لوازم تامین انرژی موبایل در گوانگ ژو چین تاسیس شد. این کمپانی 800 نیروی متخصص در این زمینه دارد که اغلب از بهترین های این رشته در چین هستند. این کمپانی متشکل از یک سیستم زنجیره‌ای حرفه‌ای از جمله توسعه و تحقیق، طراحی، تولید و بازاریابی است.

محصولات این شرکت شامل : شارژر فندکی خودرو، شارژر دیواری، کابل و power strip (سه راهی چندکاره برق) می‌باشد.

.

عوامل موفقیت شرکت الدینیو

.

از مهمترین عوامل موفقیت شرکت الدینیو پرداختن و بهره‌گیری از نوآوری های روز بوده و به همین دلیل به زیبایی و متنوع بودن محصولاتش معروف است. این شرکت در حوزه تولید و طراحی محصولات از لحاظ کیفیت رتبه A را از نظر کاربران کسب کرده است. شرکت الدینیو تنها در زمینه لوازم تامین انرژی موبایل فعالیت می‌کند و همین باعث شده تا محصولات بیشتر و با کیفیت تری را نسبت به رقبایش که در تولید لوازم جانبی دیگر نیز فعالیت دارند، تولید کند.

.

الدینیو

.

مروری کوتاه بر محصولات این چینی با کیفیت

.

محصولات الدینیو با ظرافت و دقت خاصی طراحی شده که نگاه مشتریان و منتقدان را به خود جلب کرده است.

به طور مثال می‌شود از کابل الدینیو مدل «LS02» که هم می‌توان برای شارژ و هم انتقال اطلاعات میان کامپیوتر و گوشی و تبلت های اندرویدی استفاده کرد، نام برد. این کابل سطح مقطعی گرد دارد و یک روکش از «PVC» که از آن در برابر خوردگی محافظت می‌کند و استحکام و ماندگاری آن را افزایش می‌دهد. یا در کابل الدینیو مدل «LS17» روکش کنفی استفاده شده است که جلوی گره خوردن کابل را می‌گیرد و از پاره شدن سیم های داخل کابل جلوگیری می‌کند. ویژگی های منحصر‌به‌فرد این محصولات تنها در کابل های الدینیو خلاصه نمی‌شود بلکه الدینیو در یک اقدام خلاقانه دست به تولید شارژر دیواری مجهز به چراغ خواب زده است. یکی از این سری شارژر ها مدل «A2205» است که علاوه بر بهره مندی از ویژگی Auto-ID دارای صفحه نمایش لمسی برای تنظیم میزان نوردهی است.

.

مروری بر نقد و بررسی شرکت های معتبر درمورد شرکت الدینیو

.

الدینیو

.

بررسی های انجام شده نشان می‌دهد که شرکت الدینیو نمره قابل قبولی را در اغلب حوزه‌ها از سایت های معتبر دریافت کرده است که ما چند مورد از آن را برای شما در دکترمگ آورده ایم.

 

1-fakespot

 

fakespot یک سایت معتبر و با استاندارد های سختگیرانه در زمینه آنالیز و بررسی کمپانی های مطرح در سطح دنیاست. آنالیزور های این مجموعه دارای استاندارد های سختگیرانه ای هستند به گونه‌ای که در نقد و بررسی برند مشهور آکی تنها 2.5 ستاره از 5 ستاره را به آن داده‌اند. در صورتی که کمپانی الدینیو توانسته در آزمون های مشابه 3 ستاره از 5 ستاره دریافت کند.

جالب است بدانید که علی رغم مطلبی که در پاراگراف قبلی گفته شد، محصولات برند آکی (Aukey) به طور متوسط 2 تا 5 برابر قیمت تمام شده محصولات الدینیو (Ldnio) را دارند.

 

2- amazon

 

احتمالا با وب سایت آمازون آشنایی دارید. اما آیا این را هم می‌دانستید که این وب سایت علاوه بر امر فروش یک وب‌سایت معتبر در زمینه نقدوبررسی محصولات نیز است؟

کمپانی الدینیو توانسته با آنالیز های انجام شده توسط این سایت نمره 4.26 از 5 را دریافت کند.

 

3- review meta 

 

review meta یک سایت معتبر در زمینه نقد و بررسی محصولات است . کمپانی الدینیو از این سایت نمره 4.2 را از 5 دریافت کرده است.

 

4- tom’s hardware

\

وب‌سایت tom’s hardware طی اقدامی جالب به مقایسه یک شارژر فندکی عادی و شارژر فندکی الدینیو پرداخته است. طبق آزمایش های انجام شده توسط این وب‌سایت، محصول مربوط به شرکت الدینیو توانسته در تست های مشابه 2 برابر مقاومت بیشتری نسبت به شارژر فندکی عادی نشان دهد.

برای خواندن کامل مقاله در وب‌سایت tom’s hardware اینجا کلیک کنید.

.

برند الدینیو نیاز های شما را به عنوان فردی مشکل پسند در زمینه ظاهر محصول و کیفیت آن برآورده می‌کند. این برند چینی یکی از بهترین های دنیا از لحاظ طراحی ظاهری است که بسیاری این شرکت را با بهترین شرکت های دنیا هم تراز دانسته‌اند.

.

الدینیو

.

در این قسمت برخی از محصولات این شرکت را برای آشنایی بیشتر شما قرار داده ایم.

 

شارژر دیواری الدینیو مدل A1204Q

شارژر دیواری الدینیو مدل A1302Q

کابل رابط اورجینال 1 به 2 الدینیو Ldnio LC86

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *