دانستنی های فنی و کاربردی

با بهترین گوشی های دارای باتری موبایل 5000 میلی آمپر آشنا شوید!

ر

باتری موبایل 5000 میلی آمپر؛ رویایی که به تحقق پیوست!

 

ظهور باتری موبایل 5000 میلی آمپر یکی از مهم ترین پیشرفت های اخیر دنیای فناوری محسوب می شود. هر چه زمان می گذرد و پیش تر می رویم، شاهد رخداد تحول هایی بزرگ و چشمگیر در زمینه گوشی موبایل هستیم. همین امر زمینه ای را فراهم ساخته است که رقابت بر سر بازار جهانی موبایل در میان کمپانی های صاحب نام بسیار داغ شود. به گونه ای که هر چند روز یک بار خبر عرضه مدل های جدید گوشی هوشمند از سوی شرکت های بزرگ با امکاناتی نسبتا مشابه به گوش می رسد. اصلی ترین علت این کار جذب مخاطبان و کسب محبوبیت در میان آن ها می باشد.

باتری موبایل، یکی از مهم ترین مواردی است که کاربران را به خرید یک گوشی ترغیب می کند. بنابراین سازندگان همواره سعی در پیشرفت این بخش از تلفن های همراه هوشمند دارند. دستیابی به باتری موبایل 5000 میلی آمپر نتیجه تلاش شبانه روزی کمپانی های بزرگی است که بخش عظیمی از توجه خود را به این موضوع معطوف داشته اند. بنابراین دکتر باتری بر آن شده است که تعدادی از بهترین گوشی های هوشمند دارای باتری موبایل 5000 میلی آمپر را معرفی نماید. تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

با بهترین گوشی های دارای باتری موبایل 5000 میلی آمپر آشنا شوید!

آشنایی با بهترین گوشی های دارای باتری موبایل 5000 میلی آمپر

 

  • گوشی سامسونگ S20 Ultra

 

یکی از بزرگ ترین پرچم داران کمپانی سامسونگ که از آن تحت عنوان غول بازار جهانی یاد می شود، گوشی سامسونگ S20 اولترا می باشد. خرید گوشی مذکور که یکی از بهترین گوشی های سال 2020 است، نیازمند صرف هزینه های زیاد است. اما اگر هزینه های نام برده را پرداخت کردید، مطمئن باشید که یکی از بهترین و با کیفیت ترین گوشی های دنیا را در دست دارید.

همان گونه که اشاره کردیم، وجود باتری موبایل 5000 میلی آمپر در ساختار این گوشی یکی از مهم ترین ویژگی های آن محسوب می شود. شارژ سریع 45 واتی موجب می شود که باتری مذکور در کمتر از 30 دقیقه حدود 62 درصد از ظرفیت کل خود را تکمیل نموده و پس از گذشت یک ساعت از ابتدای اتصال به منبع شارژ به طور کامل شارژ گردد.

گوشی سامسونگ S20 اولترا همچنین از قابلیت شارژ سریع 15 واتی برخوردار بوده و به همین دلیل توانسته است نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید.

 

  • گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو

 

ردمی نوت 9 پرو یکی از پر طرفدارترین گوشی های ساخت شرکت شیائومی است که با دارا بودن باتری 5020 توانسته است طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کند. وجود باتری موبایل 5000 میلی آمپر در کنار قابلیت شارژ سریع 30 واتی زمینه ای را فراهم ساخته است که کاربران تمام طول روز بدون نگرانی و دغدغه اتمام شارژ به استفاده از تلفن همراه هوشمند خود بپردازند.
گوشی مذکور دارای دوربین چهارگانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی بوده و از پردازنده اسنپ دراگون 720 برخوردار است.

با بهترین گوشی های دارای باتری موبایل 5000 میلی آمپر آشنا شوید!

  • گوشی شیائومی می نوت 10 پرو

 

یکی دیگر از تلفن های همراه دارای باتری موبایل 5000 میلی آمپر گوشی شیائومی می نوت 10 پرو می باشد. این کمپانی یکی از بزرگ ترین کمپانی هایی است که با توجه ویژه به باتری موبایل و نیز ساخت باتری های بادوام توانسته است رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند. جالب است بدانید که گوشی فوق الذکر دارای ظرفیتی 5260 میلی آمپری بوده و از قابلیت شارژ سریع 30 واتی بهره مند می باشد. این قابلیت زمینه ای را مهیا می کند که باتری این گوشی در مدت زمان 30 دقیقه موفق به تکمیل 58 درصد از ظرفیت خود شده و در 65 دقیقه نیز به طور کامل شارژ شود.

دوربین پنج گانه دارای لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپ دراگون 730، استایل شیک و زیبا و… از دیگر ویژگی های مهم گوشی شیائومی می نوت 10 پرو می باشد.

با بهترین گوشی های دارای باتری موبایل 5000 میلی آمپر آشنا شوید!

لذت خریدی موفق را با دکتر باتری تجربه کنید!

 

اگر شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که با داشتن تجربه های ناموفق خرید باتری موبایل از خرید مجدد واهمه دارید، ما به شما دکتر باتری را پیشنهاد می کنیم. فروشگاه اینترنتی دکتر باتری یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعال در زمینه باتری موبایل است که باتری های اورجینال را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *