تکنولوژی, دانستنی های فنی و کاربردی

چرا از دکترباتری خرید کنیم؟

در این نوشتار سعی کرده ایم تا در عین صداقت به شما مخاطب عزیز توضیح دهیم که چرا دکترباتری در میان دیگر فروشگاه های در حال فعالیت، همواره بهترین انتخاب شما برای خرید باتری بوده و ما چگونه توانسته ایم در مدت کوتاهی که از شروع فعالیت فروشگاه اینترنتی مان میگذرد، رضایت بسیاری از مشتریانمان را جلب کنیم.

.

سرعت رشد مجموعه ما غیرقابل انکار است!

.

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی از ارائه آمار گردش مالی خود به کاربران طفره می‌روند. در صورتیکه اگر مشتری بداند آن فروشگاه چقدر فروش را تجربه می‌کند بهتر می‌تواند به ظرفیت های آن مجموعه و نمودار پیشرفت آن ها پی برده و راحت تر اعتماد کند.

دکترباتری یک فروشگاه نوزاد محسوب می‌شود. یعنی وبگاه ما هنوز برای گوگل به عنوان یک وبسایت معتبر و ریشه دار تایید نشده است. یعنی هنوز ما تبلیغات گسترده ای در محیط های مجازی انجام نداده ایم و همچنین مشتریان ما هنوز قابل شمارش هستند.

تمامی موارد فوق نیاز به گذشت زمان طولانی تا چندین سال دارد. اما ما مصمم هستیم که در زمانی بسیار کوتاه تر به این موفقیت ها برسیم.

در محیط اینترنتی، فروشگاه ها حداقل پس از گذشت یکسال صاحب گردش مالی قابل قبول شده و می‌توانند هزینه های خود را پوشش دهند. جالب است بدانید که ما در ماه دوم به این مهم رسیدیم!

نمودار های مربوط به فعالیت کاربران در وبسایت، ویزیت ارگانیک (بازدید از طریق سرچ گوگل)، مطالعه مطالب وبلاگ و زمان سپری شده در دکترباتری نشان دهنده سرعت رشد بسیار بالای این مجموعه است.

در همین مدت کوتاه توانسته ایم بدون کوچک ترین هزینه ای در زمینه سئو و لینک سازی، در بسیاری از نتایج مربوط به باتری موبایل در گوگل به صفحات اول و حتی نتایج اول برسیم.

کاربران همواره از محصولات و پشتیبانی ما رضایت داشته اند.

بسیاری از مشتریان، به علت رضایت از عملکرد حرفه‌ای، صداقت و پشتیبانی سریع مجموعه دکترباتری، این فروشگاه را به خانواده و دوستان نزدیک خود پیشنهاد می‌کنند که این بزرگترین سرمایه ما در این کسب و کار محسوب می‌شود.

 

فروش کالا، فقط اورجینال!

 

در فروشگاه اینترنتی دکترباتری فقط باتری اورجینال به فروش می‌رسد. اما نکته اینجاست که بسیاری از کاربران معنای باتری اورجینال را نمی‌دانند.

 

باتری اورجینال دقیقا به چه معناست؟

 

باتری های موبایل اورجینال از لحاظ کیفیت برای فروش به 2 دسته تقسیم می‌شود. دسته اول باتری هایی هستند که از روی موبایل باز می‌شوند و به صورت استوک به فروش می‌رسند. دسته دوم باتری هایی هستند که توسط تولیدکنندگان باتری در کشور چین تولید می‌شوند. این تولیدکنندگان به مشتری های عمده (مثل دکترباتری) لیستی از کیفیت های مختلف باتری را به همراه حداقل تعداد خرید و تخفیف های پلکانی ارائه می‌کنند. به عنوان مثال تولیدکننده طرف قرارداد ما برای باتری های اپل 4 کیفیت تولیدی مختلف ارائه می‌کند. کیفیت باتری ها به ترتیب از درجه 4 تا درجه 1 یا اصطلاحا (Triple A Plus) درجه بندی می‌شوند که باتری های درجه یک در واقع همان کیفیت باتری های فابریک موبایل کاربر را دارند. قیمت این باتری ها به نسبت باتری های درجه 2 بین 30 تا 60 درصد تفاوت دارد.

ما همواره بهترین کیفیت تولیدی را سفارش می‌دهیم و رضایت مشتریان و افزایش رشد فروش ما بیانگر این مساله هستند.

 

در این میان ممکن است گاهی کاربران از عمرکم باتری موبایلشان گلایه کنند. فارغ از اینکه باتری موبایلشان را از ما تهیه کرده‌اند یا خیر، با مطالعه “چرا عمرباتری های موبایل کم شده است؟!” می‌توانید به پاسخ مشکل خود برسید.

 

فرمول قیمتی منصفانه

 

قیمت هایی که در فروشگاه اینترنتی ما تعیین شده‌اند در یک فرمول قیمت گذاری توسط نرم افزار انجام شده اند. به این صورت که ما قیمت خرید کالا + هزینه انبارگردانی + هزینه حسابداری کالا را به عنوان قیمت تمام شده به فرمول می‌دهیم. سپس درصدی به عنوان سود فروش و مبلغ مربوط به سه نوع سرویس گارانتی به آن اضافه می‌شود.

درصد سود به گونه ای تنظیم شده که خرید به صورت اینترنتی برای کاربر توجیه داشته باشد. چرا که برای مشتری خرید از مغازه و تعویض در همان محل در کمترین زمان امری راحت تر محسوب می‌شود. فاکتورهایی که بتوانند مشتری را متقاعد کنند که باتری را به صورت جداگانه از فروشگاه اینترنتی خرید کنند، اطمینان از اورجینال بودن کالا و قیمت تمام شده کمتر برای آنهاست که ما همواره بر این دو اصل مهم تاکید داشته ایم.

 

تحویل سریع. حتی سریع تر از بزرگترین فروشگاه های کشور!

 

سفارش هایی که در فروشگاه ثبت می‌شوند تا ساعت 24 همان روز از انبار جمع آوری شده، در سیستم حسابداری ثبت شده، بسته بندی شده و آماده ارسال می‌شوند. روز بعد مامور تحویل مرسولات دکترباتری، تمامی کالاهای آماده ارسال را به اداره پست تحویل می‌دهد. تا رسیدن مرسوله به دست مشتری حدود دو تا سه روز زمان می‌برد. (بسته به زمان سفارش و درنظر گرفتن روزهای تعطیلی رسمی ادارات در کشور ممکن است این زمان افزایش یابد.)

جالب است بدانید که بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور در حال حاضر سفارشات را بین 5 تا 7 روز به دست مشتریان می‌رسانند.

باتری موبایل موضوع مهمی برای کابر محسوب می‌شود، کاربری که باتری سفارش داده است به دلیل ایجاد مشکل در تلفن همراهش همواره منتظر دریافت مرسوله خود می‌باشد. هرگونه سهل انگاری که باعث شود سفارشات با تاخیر تحویل داده شوند، باعث دلسردی کاربران می‌شود که ما تمام سعیمان در اجتناب از این موضوع است.

 

پاسخگویی همیشگی، قبل از خرید ، بعد از خرید!

 

ما بیشترین زمان خود را وقف پاسخگویی کامل و کافی به مخاطبان خود می‌کنیم و به این موضوع می‌بالیم. تمامی ایمیل ها بدون استثنا پاسخ داده خواهند شد. چت انلاین سایت در اکثر مواقع روز به صورت لحظه ای پاسخگوی کاربران است. همچنین دسترسی به پشتیبانی از طریق تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام امکان پذیر است.

کارشناسان فروش ما با حوصله و دقت مشکلات و سوالات شما را مطالعه کرده و به شما راهکار نشان خواهند داد. در بعضی از مواقع پشتیبان ما حتی خرید باتری را به مشتری پیشنهاد نمی‌کند و هدف تنها حل مشکل کاربر است. ما متوجهیم که صداقت و جلب حس اعتماد کاربران علت اصلی رشد این مجموعه و تداوم این تجارت خواهد شد.

 

گارانتی حرفه ای و بدون دردسر

 

ممکن است این سوال پیش آید که اگر کالاها اورجینال هستند چه نیازی به گارانتی 6 یا 12 ماهه است؟

 

توجه داشته باشید که باتری موبایل یک قطعه الکتریکی حساس محسوب می‌شود. کالایی که در اثر ضربات نه چندان شدید، فشار حرارتی و تغییر جریان ممکن است به راحتی دچار آسیب شود. جالب است بدانید ممکن است حتی بدون پیش آمدن این موارد هم باز امکان ایراد در عملکرد باتری موبایل وجود دارد. اینجا نیاز به سرویس گارانتی معتبر احساس می‌شود.

باتری هایی که از مجموعه دکترباتری خرید می‌کنید در صورتی که از سرویس گارانتی هم استفاده نکنید، تا 7 روز مهلت تست دارند. علاوه بر آن اگر از سرویس گارانتی طلایی 6 ماهه یا 12 ماهه استفاده کنید، در طول این مدت اگر باتری دچار نقص فنی اعم از نوسان درصد، دیر شارژ شدن یا خالی شدن به صورت لحظه ای شود، به صورت رایگان و در سریع ترین زمان ممکن تعویض می‌شود.

ذکر دو مورد برای سرویس گارانتی ضروری است. اول اینکه باتری موبایل شما یک بار تعویض خواهد شد. مدت زمانی 6 یا 12 ماهه گارانتی در واقع مهلت کاربر برای تعویض باتری محسوب می‌شود.

اگر همواره باتری موبایلتان را با شارژر های مختلف و غیراورجینال شارژ کنید، اگر به سیکل بهینه باتری (20 تا 80 درصد) توجه نکنید و همواره موبایل تحت استفاده سنگین و استرس پردازشی باشد، این موارد پس از مدتی باعث تخریب سلول های باتری موبایل می‌شوند. حتما تا کنون باتری های فابریک موبایل را مشاهده کرده اید که به شدت دچار بادکردگی شده اند به طوریکه حتی قاب پشتی موبایل را هم جابه جا کرده ‌اند. در نتیجه بادکردگی باتری موبایل به معنای غیراورجینال بودن آن نیست!

اگر از باتری موبایل به درستی استفاده کنید، از شارژر های اورجینال و کابل های باکیفیت برای شارژر کردن بهره ببرید، به هیچ عنوان دچار مشکل بادکردگی نخواهید شد.

 

تخصص

 

ما تنها فروشنده باتری موبایل نیستیم. تخصص و حرفه ما باتری است. در این حوزه مطالعه می‌کنیم، تحقیق میکنیم، اجناس به روز را شناسایی کرده و همواره سعی در ارتقا سطح علمی خود و کاربرانمان داریم.

از این رو دکترمَگ (مجله اینترنتی فروشگاه دکترباتری) همواره با اطلاعات جدید دنیای تکنولوژی بروزرسانی می‌شود. همچنین در اینستاگرام شما می‌توانید خلاصه مطالب منتشر شده در مجله اینترنتی دکترمگ را مطالعه کنید، در نظر سنجی ها شرکت کنید، از طرح های تخفیفی ما مطلع شوید و همچنین مرسولات مشتریان را مشاهده کنید.

 

تنوع کالا

 

دکترباتری همواره یک مجموعه در حال توسعه و پیشرفت است. در ابتدای کار ما تنها برای دو برند بازار موجودی داشتیم. اکنون تقریبا تمامی مدل های پرفروش بازار را می‌توانید از ما تهیه کنید.

البته که این پایان کار نیست، ما همواره در حال افزایش موجودی و آنلاین کردن باتری های جدید هستیم. برند های کمیاب و مدل هایی که به تازگی وارد بازار می‌شوند همواره در حال آنلاین شدن در دکترباتری هستند.

 

برخلاف فروشگاه های همکار، ما باتری موبایل را بر اساس مدل گوشی آن نام گذاری می‌کنیم. این مساله برای سهل کردن انتخاب مشتریان بسیار حائز اهمیت است. چرا که به راحتی تنها با جستجوی مدل گوشی خود، باتری مناسب را پیدا می‌کند. در صورتیکه در دیگر فروشگاه ها معمولا اسم فنی باتری ذکر می‌شود و کمی کار را برای کاربران دشوار می‌کند.

 

به عنوان مثال باتری های 5C و 4C نوکیا حدود 250 مدل گوشی موبایل را پشتیبانی می‌کنند، ما به جای انتشار 2 پست مربوط به دو این باتری، با صرف انرژی و زمان زیاد، تمامی مدل های گوشی موبایلی که این باتری ها از آنها پشتیبانی می‌کنند را در وبسایت منتشر کرده ایم.

 

فروش برای ما اهمیت دارد، اما اولویت اول نیست!

 

ذکر این نکته ضروریست که دکترباتری همواره به دنبال افزایش اعتبار و رشد برندینگ خود در میان مخاطبانش است. فروش همیشه برای ما در جایگاه دوم قرار دارد. رضایت مشتری از خدمات دریافتی و اعتماد به برند دکترباتری به عنوان یک مرجع معتبر و قابل اتکا برای تهیه باتری، قله آرزوهای تمامی پرسنل دکترباتری است.

 

ما برای تغییرات بزرگ آماده ایم!

 

دکترباتری تنها یک تجارت کوچک در حوزه تامین باتری موبایل نیست. هرچند اکنون که این متن نگارش می‌شود تنها 3 ماه از شروع به کار این فروشگاه گذشته و ما تاکنون به جز فروش باتری موبایل و خدمات پس از فروش آن فعالیت دیگری نداشته‌ایم. اما دیدگاه مدیریتی به این تجارت به همین جا ختم نخواهد شد. ما متوجه‌ایم که تکنولوژی لوازم دیجیتال به سرعت در حال رشد و پیشرفت است. ممکن است در آینده ای نزدیک، کالاهایی مثل باتری موبایل به این شکل و شمایل امروزی وجود نداشته باشند. ممکن است به طور کلی فناوری تعذیه گجت های دیجیتال تغییر کند.

ما با احاطه به این مساله، خود را آماده تغییر و تحول در این این بازار کرده‌ایم. در نتیجه دکترباتری همواره مرجع معتبر و کامل برای تامین خواسته های شما خواهد ماند.

 

با تشکر از زمانی که صرف خواندن این نوشتار کردید. امیدواریم توانسته باشیم حقیقت وجودی این مجموعه و سیستم کاری مان را در عین صداقت به شما مخاطب عزیز منتقل کرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *