تکنولوژی

چرا امروزه بیش از پیش شاهد خالی شدن زود هنگام باتری موبایل هستیم؟

چرا امروزه بیش از پیش شاهد خالی شدن زود هنگام باتری موبایل هستیم؟

گپ و گفتی صمیمی با دکتر باتری، متخصص بی رقیب باتری موبایل!

 

باتری موبایل هم باتری های قدیم! حداقل با خیال راحت دو سه روز یک بار شارژش می کردیم و هر از گاهی سری به گوشی خالی از برنامه های آنچنانی می زدیم و باز هم به انجام کارهای روزمره خود می پرداختیم. نمی دانم سنتان به آن زمان ها قد می دهد یا نه! زمانی که اوج لاکچری بودن دست در جیب کردن و در آوردن یک گوشی ساده بود که نهایت هنر نماییش ماشین حساب و تقویم و بازی های ساده ای بود که شاید هیچ وقت به کار هیچ کداممان نیامد و سرگرممان نکرد!

گذر زمان چنان ما و تکنولوژی را تغییر داد که امروزه اکثرمان کاری مهم تر از گوشی و تبلت هایمان نداریم و یا اگر هم داریم، انجام آن ها بدون استفاده از این وسایل، سخت و حتی گاهی محال است. داستان کوتاهی عمر باتری موبایل نیز از همین لا به لا شروع شد. داستانی که می توان آن را در رده ترسناک ترین داستان ها برای وابستگان به تلفن های همراه دسته بندی کرد!

امروزه افزایش چشمگیر استفاده ما از گوشی های موبایل به حدی رسیده است که به جرئت می توان گفت: دنیای ما به گوشی هایمان و دنیای گوشی هایمان به باتری ها وشارژرها گره خورده است. گاه و بی گاه شارژر به دست به دنبال پریز برق می گردیم و استرس این را داریم که مبادا شارژ گوشی تمام شده و خاموش شود، که مبادا ارتباطمان با شبکه های مجازی و برنامه های دوست داشتنیمان قطع شود و این آغاز دردسری بزرگ است!

چرا رسیدیم به شارژ کردن های دم به دقیقه؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه شد از آن فراغ خاطر و شارژ کردن های دو سه روز یک بار رسیدیم به شارژ کردن های دم به دقیقه و چه شد که این شارژ کردن های مداوم هم کفاف نداد و روی آوردیم به پاور بانک ها؟! شاید گفتگو با یک متخصص در زمینه باتری موبایل بتواند راهگشا تر و قانع کننده تر از حرف های ما با یکدیگر باشد. دکتر باتری یکی از صاحب نام ترین متخصصان در زمینه باتری های تلفن همراه است که در ادامه با وی همراه شده و سخنان و توصیه های وی در رابطه با عمر باتری موبایل استفاده خواهیم کرد!

 

– کتر باتری عزیز، شما که در رابطه با گوشی های موبایل و باتری و شارژر و… کوله باری از تجربه های موفق دارید، دلیل بروز مشکلات فوق الذکر و کوتاهی عمر باتری موبایل را برای همراهان همیشگی سایت Drbattery.org توضیح دهید!

 

چرا امروزه بیش از پیش شاهد خالی شدن زود هنگام باتری موبایل هستیم؟

– دکتر جان، یعنی شما معتقدید که استفاده طولانی مدت از تلفن های همراه تنها دلیل نیاز مداوم باتری موبایل به شارژ است؟ میزان استفاده را با هزار زور و زحمت کاهش دهیم، از شر این کابوس خلاص خواهیم شد؟!

 

چرا امروزه بیش از پیش شاهد خالی شدن زود هنگام باتری موبایل هستیم؟

– دکتر باتری گرامی، امیدواریم که با رعایت توصیه های فوق الذکر بتوانیم از پریز برق و شارژر فاصله گرفته و با خیال راحت به استفاده از موبایل خود بپردازیم! همین موارد کافی است یا توصیه دیگری هم باقی مانده که جا دارد عنوان کنید؟

 

چرا امروزه بیش از پیش شاهد خالی شدن زود هنگام باتری موبایل هستیم؟

 

همراهان گرامی، از این که تا پایان گفتگو با دکتر باتری ما را همراهی نمودید، بسیار سپاسگزاریم. فروشگاه اینترنتی دکتر باتری یکی از معتبرترین و موفق ترین فروشگاه های عرضه باتری موبایل اورجینال، شارژر و کابل هایی است که زمینه افزایش عمر و کارایی باتری را فراهم می نمایند. اگر به دنبال خریدی مطمئن هستید، با خیالی آسوده به دکتر باتری اعتماد کنید!

 

چرا امروزه بیش از پیش شاهد خالی شدن زود هنگام باتری موبایل هستیم؟

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *