تکنولوژی

آشنایی با گوشی های هوشمند دارای باتری موبایل قدرتمند

آشنایی با گوشی های هوشمند دارای باتری موبایل قدرتمند

معرفی 4 گوشی قدرتمند در زمینه باتری موبایل

 

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که افراد در هنگام خرید گوشی‌های هوشمند آن را مد نظر قرار می دهند، عمر و ظرفیت باتری موبایل می باشد. آن دسته از افرادی که نسبت به خرید تلفن های همراه دارای سخت افزار قدرتمند و در عین حال باتری ضعیف اقدام می کنند، پس از مدتی از خرید این شی بی مصرف ابراز پشیمانی خواهند کرد. هیچ یک از کاربران مایل به خریدن تلفن همراهی که باتری موبایل آن سریعا تخلیه می شود، نیستند. به همین دلیل سعی می کنند که با انتخاب قوی ترین گوشی ها در این زمینه خیال خود را راحت کنند. به همین دلیل بر آن شدیم که 4 گوشی برتر در حوزه باتری موبایل را به عقیده کارشناس معتبر، دکتر باتری، معرفی نماییم.

 

آشنایی با گوشی های هوشمند دارای باتری موبایل قدرتمند

– سامسونگ M30

 

اگر چه گوشی های هوشمند فراوانی وجود دارند که در زمینه نگهداری شارژ موفق عمل کرده و رضایت کاربران بسیاری را جلب نموده اند، اما جالب است بدانید که گوشی سامسونگ M30 عملکردی فوق العاده را از خود به نمایش گذاشته است. جالب است بدانید که این تلفن همراه هوشمند توانست در سال 2019 بالاترین میزان شارژدهی را در میان سایر رقبا به خود اختصاص دهد و بدین ترتیب نظر کاربران را به سمت خود جذب نماید. همین موضوع موجب شد که گوشی سامسونگ M30 در صدر جدول گوشی های هوشمند دارای باتری موبایل قوی قرار بگیرد.

باتری موبایل مورد استفاده در ساختار گوشی سامسونگ M30 دارای ظرفیتی 5000 میلی آمپر ساعتی می باشد. این گوشی از پردازنده ای بهینه و کم مصرف تحت عنوان Exynos 7904 بهره برده و بدین ترتیب در صورت استفاده معمولی می تواند حداکثر 2 روز بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد. لازم به ذکر است که این دسته از گوشی های ساخت شرکت بزرگ سامسونگ قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی را نیز دارا است.

باتری موبایل سامسونگ M30 استقامتی معادل 119 ساعت دارد. این مقدار بسیار قابل توجه بوده و در مقایسه با سایر تلفن های همراه تحسین برانگیز می باشد. در صورتی که باتری موبایل سامسونگ M30 را یک بار به طور کامل شارژ کنید، می توانید به مدت 32 ساعت و 16 دقیقه به مکالمه تلفنی و اینترنتی پرداخته و از بابت تخلیه باتری موبایل خود نگران نباشید. گفتنی است که این دسته از باتری ها با یک بار شارژ کامل امکان 15 ساعت وبگردی و 18 ساعت و 44 دقیقه تماشای فیلم را فراهم می سازند.

 

آشنایی با گوشی های هوشمند دارای باتری موبایل قدرتمند

– شیائومی می مکس 3

 

شیائومی می مکس 3 یکی از قوی ترین گوشی ها در حوزه باتری موبایل است که با دارا بودن ظرفیتی 5000 میلی آمپر ساعتی موفق به جلب توجه و رضایت کاربران زیادی شده است. این گوشی هوشمند شارژ سریع 18 واتی را پشتیبانی نموده و قادر است در طی 1 ساعت و 40 دقیقه به طور کامل شارژ گردد.

جالب است بدانید که شیائومی می مکس 3 موفق شده است در تست های آزمایشی در عرض یک ساعت پخش فیلم فول اچ دی تنها هفت درصد از انرژی خود را از دست بدهد و این خبری خوش برای طرفداران فیلم های با کیفیت است.

استقامت این باتری موبایل معادل 115 ساعت می باشد. کاربران با یک بار شارژ کامل تلفن همراه شیائومی می مکس خود می توانند به مدت 30 ساعت با خیال راحت به مکالمه پرداخته، 18 ساعت در وب گشت و گذار کنند و یا 15 ساعت و 49 دقیقه به تماشای فیلم دارای کیفیت بالا بپردازند.

 

– ردمی نوت 7

 

یکی از برترین و پر طرفدارترین تلفن های همراه هوشمند میان رده موجود در بازار که موفق شده است دل کاربران زیادی را به دست آورد، گوشی هوشمند ردمی نوت 7 می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های ردمی نوت 7 باتری قوی 4000 میلی آمپر ساعتی می باشد. این گوشی از قابلیت شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی نموده و یک شارژر ساده 10 واتی نیز به همراه دارد.

استقامت باتری موبایل فوق الذکر استقامتی 108 ساعته از خود به نمایش گذاشته و در صورتی که به طور کامل شارژ گردد، کاربر را قادر به وبگردی طولانی مدت 32 ساعت و 35 دقیقه ای و یا تماشای فیلم 14 ساعت و 22 دقیقه ای می سازد.

 

– هواوی میت 20 ایکس

 

این گوشی یکی از قوی ترین گوشی های هوشمند سری میت شرکت بزرگ هواوی است که باتری مورد استفاده در ساختار آن 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. این دسته از تلفن های هوشمند با دارا بودن نمایشگر غول پیکر 7.2 اینچی نیازمند منبع انرژی قدرتمندی هستند که سازندگان این مسئله را حل نموده اند.

برخورداری از شارژ سریع 22 واتی و استقامت 108 ساعتی از دیگر ویژگی های بی نظیر گوشی‌های هواوی میت 20 ایکس می باشد که موجب شه است طرفداران زیادی به استفاده از آن روی بیاورند. مکالمه 28 ساعت و 49 دقیقه ای و تماشای فیلم به مدت 17 ساعت و 56 دقیقه تنها با یک بار شارژ کاربران این گوشی قدرتمند را شگفت زده کرده است.

 

آشنایی با گوشی های هوشمند دارای باتری موبایل قدرتمند

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *