تکنولوژی

آینوبِن … سوغات ژرمن ها در ایران!

آینوبِن ... سوغات ژرمن ها در ایران!

.

پیشینه شرکت iNOBEN

.

.

کمپانی آلمانی iNOBEN (آینوبِن) در سال 1995 در شهر بِرن آلمان تاسیس شد. این شرکت در زمینه تولید لوازم جانبی و اکسسوری دیجیتال فعالیت می‌کند. اینوبن محصولات متنوعی اعم از هلدر موبایل تا پاوربانک ها و شارژ های وایرلس و انواع کابل ها را تولید می‌کند که در سطح جهانی دارای استاندارد مثال زدنی هستند و کاملا برای کاربران اروپایی شناخته شده اند.

چندیست که محصولات این شرکت آلمانی وارد بازار ایران شده اما هنوز برای عموم کاربران برندی ناشناخته محسوب می‌شود.

ما در این نوشتار سعی داریم تا شما را با محصولات این شرکت و کیفیت و ساختار تولیدی آنها آشنا کنیم و همچنین از تجربه فروش و استفاده از محصولات آینوبن برای شما بگوییم.

 

پیشگفتار

 

در وهله اول شما به عنوان یک کاربر خانگی باید این نکته را مدنظر داشته باشید که آینوبن محصولات High End تولید می‌کند. به این معنی که کالاهای تولید شده توسط این کمپانی دارای کیفیت بسیار بالا و قیمتی بالاتر نسبت به کالاهای تولیدی مشابه توسط کمپانی های دیگر است. پس اگر به دنبال بهترین و احتمالا گران ترین نیستید، آینوبن انتخاب مناسبی برای شما نیست.

آینوبن دارای گواهی MFI از شرکت اپل است که به معنای قبول این شرکت جهت تایید استانداردهای سخت گیرانه شرکت اپل بر روی محصولات تولیدی آینوبن می‌باشد.

.

.

همچنین بسیار مهم است که بدانید آینوبن با اینکه به تازگی وارد بازار ایران شده است، اما نمونه های کپی و غیراصلی آن به سرعت در بازار پخش شده و به علت تشابه بسیار زیاد پکیج و بسته بندی با نمونه اورجینال و همچنین عدم اطلاع دقیق کاربران، به اسم اورجینال فروخته می‌شوند. دقیقا اتفاق مشابهی که در مورد برند انکر Anker و شیائومی Xiaomi شاهد بودیم. در ادامه مطالب شما را با تفاوت های نمونه اورجینال با کپی آشنا خواهیم ساخت.

ما در فروشگاه اینترنتی دکترباتری، با همکاری مستقیم با توزیع کننده اصلی آینوبن در کشور، محصولات اورجینال این شرکت را با تضمین اصالت کالا برای شما کاربران عزیز موجود کرده‌ایم.

 

آشنایی با بهترین های iNoben

 

در ادامه شما را با برخی از بهترین محصولات این شرکت آشنا می‌کنیم. در این نوشتار ما به معرفی دو گروه از محصولات آینوبن که بیشترین درصد رضایت مشتری و ارزش خرید نسبت به قیمتشان دارند را به شما معرفی میکنیم یعنی انواع کابل ها و شارژر های تولیدی این شرکت.

.

آینوبن inoben

.

کابل های رابط آلمانی

 

کابل های تولیدی این شرکت به 4 گروه کابل های میکرو یو اس بی، تایپ سی ، آیفونی و AUX تقسیم می‌شوند. کابل های میکرو یو اس بی که از شایع ترین انواع کابل موجود در بازار هستند و کابل های تایپ سی که بیشتر در موبایل ها و لوازم دیجیتال روز دنیا دیده می‌شوند و همچنین کابل های آیفونی با سوکت Lightning، دارای دو نوع با روکش TPE و روکش Double Braided Nylon هستند که اصطلاحا در بازار به آنها کنفی نیز گفته می‌شود. کابل های AUX فقط روکش کنفی یا Braided دارند.

گفتنی است که تمامی کابل های آینوبن که در فروشگاه اینترنتی دکترباتری به فروش می‌رسند، دارای گارانتی مادام المعر هستند.

 

کابل های Micro USB

.

.

کابل های میکرو یو اس بی همان کابل های گوشی های اندوریدی هستند که شایع ترین نوع کابل در بازار نیز محسوب می‌شوند. آینوبن دو مدل کابل Micro USB تولید می‌کند که یکی دارای روکش TPE بوده و دیگری روکش Braided دارد. این کابل های دارای کیفیت اتصال بسیار بالا، سوکت محکم و کانکتورهای تقویت شده هستند که عمر این کابل ها را تضمین میکند. این کابل ها در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده اند.

گفتنی است که نمونه دارای روکش کنفی تحمل بالاتری در برابر کشش و فشار فیزیکی دارد.

 

برای خرید کابل Micro USB با روکش Double Braided Nylon بر روی این لینک کلیک کنید.

 

کابل های Type C

.

.

کابل های Type C در گوشی هایی که اکثرا از سال 2018 به بعد تولید شده اند دیده می‌شود. این کابل ها همچنین در انواع مک بوک های جدید اپل و برخی اکسسوری های دیجیتال وجود دارند. از مزایای کابل تایپ سی میتوان به جا خوردن آن در سوکت در هر دو حالت ورودی اشاره کرد. کابل های تایپ سی آینوبن هم در دو نمونه روکش TPE و Braided و رنگ های مشکی و سفید تولید شده اند که دارای رشته های مسی بوده و از کیفیت اتصال و سرعت شارژ بسیار بالایی برخوردارند.

برای خرید کابل Type C با روکش Double Braided Nylon بر روی این لینک کلیک کنید.

 

کابل آیفون Lightning

.

.

همانطور که میدانید آیفون های اپل کابل های مخصوص به خود را دارند که به آنها Lightning گفته می‌شود. برای آیفون ها به علت ولتاژ و امپر مخصوصی که دارند همواره باید بهترین کابل ها استفاده شوند. اگر به هر دلیلی کابل سرکارتن موبایل خود را در اختیار ندارید، کابل آیفونی شرکت iNOBEN عملکردی مشابه و حتی بهتر از کابل اصلی موبایلتان خواهد داشت. البته مشخصا باید کمی بیشتر دست خود را در جیبتان فرو ببرید!

 

برای خرید کابل Lightning با روکش Double Braided Nylon بر روی این لینک کلیک کنید.

 

شارژر های دیواری

.

آینوبن انواع مختلفی از شارژر های دیواری را تولید می‌کند که اکثرا از نوع آداپتور تک (بدون کابل) هستند. این شارژر ها در انواع مختلفی طراحی شده اند که بتوانند نیاز کاربران را در حوزه های مختلف مصرفی پوشش دهند. از انواع این شارژرهای دیواری میتوان به نوع تک پورت ویژه آیفون، دو پورت با خروجی یو اس بی و تایپ سی ، دو پورت یو اس بی و تک پورت مجهز به فناوری Quick charge 3 اشاره کرد.

شارژر آیفونی iNOBEN دارای گواهینامه MFi از شرکت اپل است که معنای تایید رسمی این محصول توسط اپل جهت استفاده برای محصولات تولیدی این شرکت است.

.

شارژر به همراه کابل لایتنینگ iNoben W1A

.

.

این شارژر ویژه آیفون طراحی شده و در داخل جعبه آن یک عدد کابل اورجینال آینوبن هم قرار دارد که بعلت وجود همین کابل قیمت آن کمی از بقیه مدل های شارژر دیواری این شرکت بالاتر است.

کیفیت محصول بسیار بالاست و حتی میتوان آن را به استفاده از شارژر داخل کارتن آیفون ترجیح داد.

دستگاه هایی که این شارژر از آنها پشتیبانی می‌کند: تمامی آیفون های نسل 5 به بعد (تا تاریخ انتشار این نوشتار که سری 11 آیفون به بازار عرضه شده است) توسط این شارژر پشتیبانی می‌شوند.

.

شارژر iNoben W34c

.

آینوبن inoben

.

این شارژر دیواری یکی از مدل های خاص از شارژر دیواری های iNoben می باشد که از 2 نوع اتصال خروجی پشتیبانی می کند. از آنجایی که برخی مدل های تلفن همراه در بازار مانند سری A سال 2019 سامسونگ، از کابل رابط USB-C در هر دو طرف برای آنها استفاده شده و شارژر های داخل جعبه گوشی نیز تنها خروجی تایپ سی دارند، در نتیجه بسیاری از شارژر های دیواری معمول در بازار برای آنها کاربردی ندارند. شارژر مدل iNoben W34c از هر دو نوع خروجی یعنی خروجی USB-2 که معمول بازار بوده و خروجی USB-C بهره میبرد تا همه کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.

 

شارژر iNoben W34

.

آینوبن inoben

.

شارژر دیواری مدل iNoben W34 از نوع 2 پورت بوده، به این معنا که شما می‌توانید همزمان 2 گجت دیجیتال خود را به آن متصل کرده و شارژ کنید.

لازم به ذکر است که پورت های خروجی این شارژر از نوع USB-2 بوده و تا جریان بیشینه 3.4 آمپر و ولتاژ 5 ولت برای هر پورت خروجی پشتیبانی میکند.

 

شارژر iNoben WQ3

.

آینوبن inoben

.

شارژر WQ3 از نوع تک پورت با پشتیبانی از نسخه سوم فناوری کوییک شارژ شرکت کوالکام است. به این معنی که دستگاه شما را در مدت زمان 35 دقیقه تا حدود 70 درصد شارژ می‌کند. این سرعت بی نظیر در شارژ به لطف پشتیبانی از جریان 1.5 آمپر با ولتاژ 12 ولت می‌باشد.

.

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.

2 نظر در “آینوبِن … سوغات ژرمن ها در ایران!

  1. عباس امانت گفت:

    از سال 2015 شروع به فعالیت کرده آینوبن به خود سایت اصلیش سر بزنید بعد مقاله بنویسید

    1. محمدرضا گفت:

      در طول مسیر فعالیتش تغییر اسم داده کاربرگرامی. با تشکر از نظر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *