تکنولوژی

با باتری موبایل اچ تی سی 10 بیشتر آشنا شوید!

با باتری موبایل اچ تی سی 10 بیشتر آشنا شوید!

با باتری موبایل اچ تی سی 10 بیشتر آشنا شوید!

 

باتری موبایل اچ تی سی 10 یکی از پر تقاضا ترین باتری های موبایل موجود در بازار است. این دسته از گوشی های ساخت اچ تی سی در چند وقت اخیر عملکرد قابل توجهی را به نمایش گذاشته اما پس از گذشت مدتی با سقوطی غیر قابل باور رو به رو شد. در این مدت فروش گوشی اچ تی سی 10 بسیار کم شده و انتشار اخباری در این رابطه توسط گوگل خشم تیم مهندسی و طراحی هوشمند را بر انگیخت.

شاید شما هم به آن دسته از افراد تعلق دارید که علت سقوط این مدل گوشی را نمی دانید و یا با نقاط قوت و ضعف آن آشنایی ندارید. جالب است بدانید که کمپانی اچ تی سی زمانی که در وب سایت رسمی خود به معرفی گوشی اچ تی سی 10 پرداخت، بسیار امید داشت که این گوشی بتواند از سایر رقیبان هم دوره خود همچون سامسونگ S7 ، الجی G5  و آیفون 7 پیشی بگیرد. اما متاسفانه پس از گذشت مدتی با بروز نقایص متعدد در آن از میدان رقابت به در شد.

با باتری موبایل اچ تی سی 10 بیشتر آشنا شوید!

باتری اچ تی سی 10 جدا نشدنی بوده و با برخورداری از ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی جزء باتری های معمولی بازار محسوب می شود. در حالی که باتری موبایل یکی از مهم ترین مولفه های تلفن همراه های هوشمند است، باتری موبایل اچ تی سی 10 نیاز دارد که مدت زمان مشخصی را به منظور تکمیل درصد شارژ باتری به صورت مستقیم با استفاده از آداپتور برق متناوب AC و در غیر این صورت به صورت غیر مستقیم با استفاده از پاور بانک شارژ شوند.

این موضوع که باتری گوشی اچ تی سی 10 برای شارژ شدن چه مقدار زمان نیاز داشته و پس از آن چه میزان زمان برای خالی شدن احتیاج دارد، بسیار حائز اهمیت است.

جالب است بدانید که بسیاری از کاربران به منظور حل مشکل باتری موبایل خود به جای تعویض باتری به استفاده از آداپتوری AC دیگری روی می آورند. جالب تر این که این کار تاثیری بر عملکرد بهتر باتری موبایل نداشته و با به کارگیری این روش پاسخی مناسب دریافت نخواهید کرد.

 

دردسرهای متعدد باتری موبایل اچ تی سی 10

 

همان گونه که پش تر اشاره کردیم، این باتری موبایل ظرفیتی 3000 میلی آمپر ساعتی داشته و داخلی و فاقد قابلیت جدا شدن است.

لازم است که این باتری موبایل 10 از لحاظ تئوری توانایی تامین مقدار زیادی توان را داشته باشد. اما در عمل چنین نبوده و نتوانسته است رضایت کاربران را در این زمینه فراهم سازد. متخصصانی که به بررسی باتری موبایل اچ تی سی 10 پرداخته اند، معتقدند که این دسته از باتری ها دارای طول عمری متوسط بوده و در مقایسه با سایر رقیبان خود عملکردی به نسبت ضعیف تر را به نمایش گذاشته اند.

در برخی موارد دیده شده است که کاربران ناچار به تعویض باتری اچ تی سی 10 خود شده و متاسفانه باز هم با مشکلات متعدد و متنوعی رو به رو شده اند. لازم به ذکر است که یکی از اصلی ترین دلایل عدم حل مشکل باتری موبایل اچ تی سی 10 استفاده از باتری های کپی به جای باتری اورجینال است.

 

با باتری موبایل اچ تی سی 10 بیشتر آشنا شوید!

روش هایی برای رفع مشکل گوشی موبایل اچ تی سی 10

 

روش های متعددی وجود دارد که با به کارگیری آن ها می توان از تخلیه سریع باتری موبایل مذکور جلوگیری کرده و دردسرهای آن را کاهش داد. یکی از این روش ها استفاده از حالت power saving یا همان حالت صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. یکی از عوامل اثرگذار بر میزان عمر باتری موبایل، میزان استفاده از داده های پس زمینه ای و برنامه های مختلف می باشد. در صورتی که حالت صرفه جویی انرژی را فعال کنید، می توانید اتفاده از داده ها و برنامه های در حال اجرا را محدود کرده و با تنظیم میزان روشنایی صفحه نمایش، میزان انرژی مصرفی را کاهش دهید.

نیازی نیست بلوتوث، وای فای و جی پی اس تلفن همراهتان را به صورت مداوم روشن نگه دارید. بنابراین هنگامی که به ان سرویس ها نیازی ندارید آن ها را خاموش کرده و بدین ترتیب در کاهش مصرف انرژی باتری موبایل خود بکوشید.

اتصال هات اسپات یکی دیگر از مواردی است که موجب تخلیه سریع این باتری موبایل می شود.

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *