دانستنی های فنی و کاربردی

عمر مفید باتری گوشی سامسونگ

عمر مفید باتری گوشی سامسونگ

باتری گوشی سامسونگ : همان گونه که می دانید تلفن های همراه هوشمند امروزی به یکی از جدایی ناپذیرترین ابزارهای موجود در زندگی بشر تبدیل شده اند. به گونه ای که تصور دنیا بدون این گجت ها سخت و گاهی غیر ممکن به نظر می رسد. اگر چه عوامل متعددی وجود دارند که رقابت موجود میان برندهای سازنده تلفن همراه را تنگاتنگ کرده اند، اما عمر باتری موبایل از جمله فاکتورهایی است که از نظر کاربران حتی از کیفیت ساخت و تکنولوژی های به کار گرفته شده نیز حائز اهمیت تر است.

شاید شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که پس از گذشت 3 الی 4 سال از خرید تلفن همراه هوشمندتان به تازگی متوجه شده اید که باتری موبایل مورد استفاده در ساختار آن کیفیت اولیه را نداشته و سریع تخلیه می گردد و از این بابت ناراحت هستید، باید بدانید که ناراحتی شما بی مورد بوده و این اتفاق امری کاملا طبیعی است. اگر چه تلخ، اما این یک حقیقت است که هر باتری موبایل پس از گذشت مدتی با کاهش توانایی رو به رو شده و ماندگاری آن در مقایسه با عملکرد ابتدایی آن کاهش پیدا می کند.

عمر مفید باتری گوشی سامسونگ

به داد باتری موبایل سامسونگ برسید!

 

شاید تلفن همراهی که هم اکنون در دست دارید، از برند معتبری نظیر سامسونگ، الجی، اپل و یا دیگر کمپانی های مطرح دنیا باشد. اگر چه این کمپانی ها بهترین تکنولوژی های روز دنیا را در ساخت گجت های تولیدی خود مورد استفاده قرار می دهند، اما شما همچنان تمام نکات احتیاطی را در حین استفاده از آن ها به کار گرفته و حساسیت لازم را به خرج دهید.

اگر جزء کاربران کمپانی بزرگ سامسونگ هستید، شاید برایتان جالب باشد بدانید که نحوه شارژ باتری موبایل شما عمر باتری را به طور مستقیم تحت تاثیر قرار می دهد! لازم به ذکر است که نحوه طراحی باتری های لیتیوم یونی زمینه ای را فراهم ساخته است که این باتری ها پس از 300 تا 500 مرتبه شارژ با کاهش 20 درصد از ظرفیت واقعی خود رو به رو گردند. گاهی نیز ممکن است که این تعداد به 100 مرتبه کاهش پیدا کرده و بدین ترتیب کاربران را با دردسرهایی مواجه نماید.

 

– نحوه استفاده باتری موبایل و چگونگی شارژ

 

به یاد داشته باشید که نحوه استفاده شما از باتری موبایل و چگونگی شارژ آن تعیین کننده طول عمر باتری خواهد بود. بنابراین استفاده از شارژرهای غیر اصل و کپی، به کارگیری کابل های غیر اورجینال، عدم توجه به نحوه شارژ و… می توانند موجبات کوتاهی عمر باتری موبایل شما را فراهم نموده و بدین ترتیب شما را با مشکل مواجه کنند.

جالب و در عین حال لازم است بدانید که محدود نمودن میزان تخلیه شارژ باتری موبایل تاثیر بسیار به سزایی بر ظرفیت و عمر مفید آن دارد. بنابراین همواره بکوشید قبل از این که شارژ باتری موبایل شما کاملا به پایان برسد، نسبت به شارژ مجدد آن اقدام نمایید. بهترین بازه برای نگهداری شارژ باتری سامسونگ و نیز دیگر باتری ها بین 40 تا 80 درصد می باشد.

به یاد داشته باشید که افزایش تعداد دفعات شارژ و کنترل فرآیند شارژ و دشارژ یکی دیگر از راهکارهای افزایش عمر باتری موبایل می باشد. کارشناسان بر این باورند که کار کردن با گوشی در حین شارژ موجب می شود که بیشترین آسیب ها متوجه باتری موبایل گردد که جبران آن ها ممکن نیست. اما این مورد تنها یکی از موارد مخرب باتری ها می باشد. بنابراین سعی کنید نحوه شارژ و تخلیه شارژ باتری موبایل را کنترل نموده و دمای آن را بررسی کنید. همچنین با استفاده از حالت صرفه جویی باتری تا حدودی بر طول عمر آن بیفزایید. هر کدام از این عوامل اگر چه ممکن است جزئی و بی اثر به نظر برسند، اما در کنار هم می توانند بسیار موثر واقع شده و طول عمر و ماندگاری باتری را تا حد قابل توجهی افزایش دهند.

 

عمر مفید باتری گوشی سامسونگ

تجربه خریدی ماندگار از دکتر باتری

 

فروشگاه اینترنتی دکتر باتری یکی از بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده باتری موبایل اورجینال مخصوصا عمر مفید باتری گوشی سامسونگ می باشد. این فروشگاه اینترنتی مفتخر است که بهترین و مرغوب ترین اجناس را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار داده و رضایت آن ها را جلب نماید. اگر شما هم به دنبال خریدی مطمئن و ماندگار هستید، دکتر باتری را به عنوان یک پیشنهاد طلایی از ما بپذیرید!

 

هر آنچه که یک کاربر باید درباره باتری موبایل بداند!

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *