دانستنی های فنی و کاربردی

آشنایی با باتری موبایل سامسونگ S5 و نکاتی به منظور افزایش عمر مفید آن

آشنایی با باتری موبایل سامسونگ S5 و نکاتی به منظور افزایش عمر مفید آن

با ویژگی های باتری موبایل سامسونگ S5 بیشتر آشنا شوید!

 

یکی از انواع گوشی های موبایل که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و سهم عظیمی از بازار رقابت را به خود اختصاص داده است، تلفن همراه سامسونگ S5 می باشد. از همین رو تقاضای مردم نسبت به خرید باتری موبایل سامسونگ S5 نیز به صورت مداوم در حال افزایش است.

باتری موبایل سامسونگ S5 دارای 2800 میلی آمپر ساعت ظرفیت بوده و با استفاده از تکنولوژی لیتیوم یونی تهیه شده است. جالب است بدانید که این باتری اگر در حالت استند بای قرار بگیرد، بالغ بر 390 ساعت دوام آورده و سپس تخلیه می شود. خیز عجیب گوشی سامسونگ S5 به سمت پر فروش ترین گوشی های موجود در دنیا زمینه ای را فراهم ساخت که دکتر باتری نسبت به بررسی شرایط باتری موبایل سامسونگ S5 اقدام نموده و بدین ترتیب کاربران همیشه همراه خود را به خرید باتری های اورجینال دعوت نماید! چرا که باتری های کپی و غیر اورجینال نمی توانند به کابوس تخلیه سریع باتری موبایل شما پایان دهند. به منظور شناخت این دسته از باتری ها تا پایان با دکتر باتری همراه باشید.

یکی از مهم ترین نگرانی های صاحبان گوشی های موبایل

 

به اعتقاد دکتر باتری یکی از مهم ترین نگرانی هایی که صاحبان گوشی های موبایل با آن دست و پنجه نرم می کنند، عمر باتری موبایل است. به ویژه اگر صفحه نمایش این گوشی ها بزرگ بوده و دارای چیپ ست های پر سرعت باشد، این نگرانی پر رنگ تر می گردد. البته لازم به ذکر است که صفحه نمایش گوشی سامسونگ S5 در مقایسه با پردازنده های موجود در آن چندان بزرگ نبوده و 5.1 اینچ است. گفتنی است که این دسته از گوشی ها صفحه نمایشی بسیار روشن دارند.

جالب و لازم است بدانید که شرکت سامسونگ به منظور جلوگیری از تخلیه زود هنگام باتری موبایل دو حالت صرفه جویی را برای باتری های خود تعبیه و فعال نموده است. این حالات دارای بازه های کاربردی تا شدید هستند. حالت صرفه جویی باتری موبایل در این گوشی ها Ultra Power Saving بوده و موجب غیر فعالسازی عملکردهای غیر ضروری می گردد. شما حین روشن بودن این حالت صفحه ای ساده و سیاه و سفید را بر روی گوشی خود مشاهده خواهید کرد.

 

آشنایی با باتری موبایل سامسونگ S5 و نکاتی به منظور افزایش عمر مفید آن

– زمان مکالمه باتری موبایل سامسونگ S5

 

گفتنی است که این دسته از باتری های موبایل در صورت استفاده از شبکه 3G می توانند 21 ساعت دوام بیاورند و پس از آن خالی شوند. جالب است بدانید که مدت زمان مکالمه با شبکه 3G برای گوشی های گلکسی Note 3 24 ساعت و سه ساعت از گوشی های S5 بیشتر است.

– زمان وبگردی باتری موبایل سامسونگ S5

 

آزمایشات انجام شده حاکی از آن است که باتری موبایل سامسونگ S5 می تواند زمانی 9 و نیم ساعته را در صورت اتصال به وای فای برای کاربران خود فراهم سازد که به نظر مدت زمانی متوسط است.

– زمان پخش فیلم باتری موبایل سامسونگ S5

 

کاربران این دسته از باتری های موبایل قادرند به مدت 11 ساعت به صورت مداوم به تماشای فیلم پرداخته و نگران خاموش شدن تلفن همراه خود نباشند، اما پس از این مدت لازم است که به دنبال شارژر و پریز برای شارژ مجدد گوشی خود باشند!

– باتری موبایل سامسونگ S5 یک باتری مقاوم است!

 

شما به عنوان یکی از کاربران گوشی سامسونگ S5 می توانید بدون فعالسازی حالت صرفه جویی پیشرفته انرژی، روزانه به صورت متوسط گوشی خود را مورد استفاده قرار داده و بدین ترتیب سه روز آن را شارژ نکنید! پس از این مدت گوشی نیازمند شارژ مجدد می باشد.

 

نکات زیر را به خاطر بسپارید تا دیرتر نیازمند شارژ مجدد شوید!

 

سعی کنید حالت روشنایی صفحه نمایش گوشی خود را تا حد ممکن پایین آورده و بدین ترتیب از تخلیه زود هنگام باتری خود جلوگیری کنید. تصاویر پیش زمینه زنده اگر چه بسیار زیبا هستند، اما می توانند انرژی زیادی را از باتری شما بگیرند. بنابراین سعی کنید از آن ها بپرهیزید. صفحه نمایش خود را به حالت تک رنگ برده و عملکردهای گوشی را محدود کنید. اگر به وای فای، بلوتوث، دیتا، جی پی اس و… احتیاجی ندارید، آن ها را خاموش کنید.

 

باتری موبایل سامسونگ S5 اورجینال را از دکتر باتری بخواهید

 

دکتر باتری یکی از معتبرترین فروشگاه های عرضه باتری های موبایل اورجینال است که با کیفیت ترین و مرغوب ترین انواع باتری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. اگر به دنبال باتری اصل هستید، دکتر باتری را فراموش نکنید!

 

آشنایی با باتری موبایل سامسونگ S5 و نکاتی به منظور افزایش عمر مفید آن

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *