دانستنی های فنی و کاربردی

آشنایی با باتری موبایل LG V10 و نکاتی در رابطه با افزایش عمر آن

آشنایی با باتری موبایل LG V10 و نکاتی در رابطه با افزایش عمر آن

با باتری موبایل LG V10 بیشتر آشنا شوید!

 

به گزارش دکتر باتری یکی از پر طرفدارترین تلفن های همراه امروزی که موفق شده است نظر کاربران زیادی را به خود جلب نماید، گوشی LG V10 ساخت شرکت ال جی می باشد. باتری موبایل LG V10 دارای قابلیت جدا شدن از گوشی بوده و ظرفیتی 3000 میلی آمپر ساعتی دارد. اگرچه این میزان ظرفیت برای غالب گوشی ها قابل قبول است، اما برای گوشی LG V10 با دارا بودن صفحه نمایشی 5.7 اینچی کافی به نظر نمی رسد.

گفتنی است که تلفن های همراه LG V10 صفحه نمایشی ثانویه دارند که به صورت مداوم نوتیفیکیشن ها، تاریخ، ساعت و سایر اطلاعات را نمایش می دهد. تداوم روشن بودن این صفحه موجب صرف انرژی زیادی از باتری موبایل شده و زمینه تسریع تخلیه آن را تشدید می کند. تست های انجام شده در حالت استند بای خاموش و حالت استند بای روشن حاکی از آن است که صفحه نمایش ثانویه روشن افت انرژی 70 درصدی برای باتری موبایل LG V10 در پی خواهد داشت.

 

آشنایی با باتری موبایل LG V10 و نکاتی در رابطه با افزایش عمر آن

– زمان وبگردی با گوشی LG V10

 

باتری موبایل LG V10 زمینه ای را فراهم می سازد که کاربران بتوانند به مدت 8 ساعت و 20 دقیقه وبگردی کنند. در مقایسه با این نوع گوشی می توان گفت که گوشی گلکسی S6 edge+ به دلیل دارا بودن صفحه نمایش AMOLED زمانی 10 ساعت و 25 دقیقه ای را به منظور وبگردی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این مدت زمان به نسبت زمان فراهم شده توسط LG V10 به مراتب قابل قبول تر و کاربر پسندتر است.

 

– زمان پخش ویدئو با گوشی LG V10

 

جالب است بدانید که باتری موبایل LG V10 در این زمینه نیز کوتاهی کرده و زمانی هفت و نیم ساعتی را به منظور تماشای ویدئو برای کاربران فراهم می سازد. این زمان، زمانی نا امید کننده است. لازم به ذکر است که باتری این دسته از گوشی های موبایل با هدف پخش ویدئو بهینه سازی نشده است، به همین دلیل عملکرد LG V10 در این زمینه بسیار ضعیف می باشد. به گونه ای که می توان گفت این موضوع یکی از نقاط ضعف این نوع گوشی ساخت شرکت ال جی است.

 

– زمان مکالمه 3G با گوشی LG V10

 

گفتنی است که باتری موبایل این نوع گوشی در این زمینه اگر چه عملکرد چشمگیری ندارد، اما چندان هم ضعیف به نظر نمی رسد. این باتری ها امکان مکالمه ای 17 ساعتی را برای کاربران مهیا ساخته و توانسته است رضایت گروهی از آنان را کسب کند.

جالب است بدانید که زمان پایداری برای باتری موبایل به کار گرفته شده در گوشی های LG V10 چندان تفاوتی در حالت خاموش و روشن ندارد. پایداری این گوشی در حالت خاموش 56 ساعت و در حالت روشن 46 ساعت می باشد. بنابراین کاربران می تواند در صورت رعایت تعادل در به کارگیری تلفن همراه خود دو روز آن را بدون نیاز به شارژ مجدد مورد استفاده قرار دهند.

آشنایی با باتری موبایل LG V10 و نکاتی در رابطه با افزایش عمر آن

توصیه هایی در رابطه با افزایش عمر باتری موبایل LG V10

 

– نور صفحه نمایش

 

نور صفحه نمایش گوشی LG V10 یکی دیگر از عوامل موثر بر تخلیه زود هنگام باتری موبایل می باشد. قراردهی نور صفحه نمایش این دسته از گوشی ها بر روی 200 nits می تواند بهترین گزینه باشد. زیرا این نور مناسب به کارگیری گوشی در منزل بوده و به افزایش عمر آن کمک می کند.

 

– تنظیم مدت زمان شارژ باتری

 

گوشی های هوشمند امروزی به گونه ای طراحی شده اند که در صورت اتصال طولانی مدت به شارژر و پس از این که باتری موبایل به صورت کامل شارژ شود، به دلیل دارا بودن مدارهای محافظتی به طور خودکار از ورود شارژ اضافی به باتری موبایل جلوگیری می نمایند. اما پس از گذشت مدتی و در صورت تکرار مداوم این موضوع مدارهای محافظتی ضعیف شده و توانایی جلوگیری از ورود شارژ به باتری را ندارند. در چنین حالتی مقداری از جریان وارد باتری شده و زمینه ورم کردن و داغ کردن آن را فراهم ساخته و توان آن به طور قابل توجهی کاسته خواهد شد.

 

– غیر فعالسازی بلوتوث و وای فای

 

خاموش کردن بلوتوث و وای فای در هنگام عدم نیاز به آن ها یکی از راه های پیشگیری از تخلیه زود هنگام باتری موبایل می باشد. زیرا فعال بودن این دو قابلیت تلفن های همراه امروزی مقدار زیادی انرژی لازم داشته و بدین ترتیب باتری سریعا خالی شده و عمر آن کوتاه می گردد.

 

با کیفیت ترین باتری موبایل LG V10 را از دکتر باتری بخواهید!

 

دکتر باتری یکی از معتبرترین مراکز عرضه باتری های موبایل است که با سابقه ای درخشان مفتخر است بهترین و با کیفیت ترین باتری های موبایل را به مشتریان عرضه نماید. با اعتماد به دکتر باتری بدون نگرانی خرید کنید!

 

آشنایی با باتری موبایل LG V10 و نکاتی در رابطه با افزایش عمر آن

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *