دانستنی های فنی و کاربردی

آشنایی با باتری موبایل SONY Z5 و توصیه هایی برای تخلیه دیر هنگام آن

آشنایی با باتری موبایل SONY Z5 و توصیه هایی برای تخلیه دیر هنگام آن

باتری موبایلSONY Z5 premium را بیشتر بشناسید.

 

تلفن همراه SONY Z5 premium یکی از کاربردی ترین تلفن های همراه امروزی است که توانسته است رضایت و توجه کاربران زیادی را به خود جلب نماید. باتری موبایل SONY Z5 premium دارای ظرفیتی 2900 میلی آمپر ساعتی است که شاید در مقایسه با ظرفیت سایر باتری ها چندان قوی به نظر نرسد. این باتری داخلی و غیر قابل جداسازی توسط کاربر از نوع لیتیوم یونی بوده مقایسه با نسل پیشین خود کاهش 30 میلی آمپر ساعتی داشته است.

باتری موبایل SONY Z5 premium که ساخت شرکت سونی می باشد، شرایط مناسبی را به منظور وبگردی برای کاربران خود فراهم ساخته است. به گونه ای که استفاده کنندگان از گوشی های SONY Z5 premium می توانند به مدت 52 ساعت در شبکه های 2G و به مدت 54 ساعت در شبکه های 3G وبگردی کنند. این در حالی است که نتایج آزمایشات انجام شده حاکی از آن است که باتری موبایل SONY Z5 premium زمانی 13 ساعت و 10 دقیقه ای برای مکالمه در شبکه های 2G و زمانی 17 ساعته برای شبکه های 3G فراهم می سازد.

اگرچه صنایع گوناگون با سرعتی باور نکردنی در حال پیشرفت هستند، صنعت باتری موبایل پیشرفت چندانی نداشته و به آهستگی در حال پیشروی است. اما جالب است بدانید که شرکت سونی همیشه سعی داشته است عمر باتری های موبایل خود به ویژه باتری موبایل مربوط به گوشی های پر طرفدار خود را به گونه ای بهینه سازی کند که خیال کاربران بابت این موضوع راحت باشد. انصافا این ویژگی به وضوح در تلفن های همراه قبلی این شرکت قابل مشاهده است.

 

تولید باتری های جدید با عملکردی فوق العاد

 

شرکت سونی این بار نیز وعده داده است که باتری های جدید تولید شده عملکردی فوق العاده داشته و با شارژی دو روزه بدون نیاز به شارژ مجدد کاربران را غافلگیر می کنند. این نوع گوشی ها از قابلیت شارژ سریع برخوردار بوده و به گفته این شرکت با ده دقیقه شارژ قادرند 5.5 ساعت توسط کاربران مورد استفاده قرار بگیرند.

به هنگام فعالسازی حالت استامینا زمینه ای فراهم می شود که دسترسی برنامه ها در پس زمینه تا حدود زیادی محدود شده و فرکانس پردازنده نیز کنترل گردد. بدین ترتیب مصرف انرژی باتری موبایل کاهش یافته و دیرتر تخلیه می شود. لازم به ذکر است که به هنگام خاموشی صفحه نمایش تلفن همراه SONY Z5 premium اپلیکیشن های گوناگون نظیر پیام رسان ها خاموش می گردند.

اخیرا شایعاتی در فضای مجازی حاکم شد که نشان از افزایش طول عمر باتری موبایل SONY Z5 premium می باشد. بر اساس این گفته ها به روز رسانی اندروید 6 برای این نوع گوشی ها عامل اصلی بهینه سازی باتری آن ها بوده و می تواند ظرفیت باتری موبایل SONY Z5 premium را از 2900 میلی آمپر ساعت به 3430 میلی آمپر ساعت ارتقا دهد.

 

آشنایی با باتری موبایل SONY Z5 و توصیه هایی برای تخلیه دیر هنگام آن

توصیه هایی برای افزایش عمر مفید باتری موبایل SONY Z5 premium

 

به گفته دکتر باتری SONY Z5 premium نمونه ای از بهترین گوشی های هوشمند حال حاضر در بازار است که باتری آن توانسته است رضایت عمده کاربران را جلب کند. اما این باتری ها جای پیشرفت داشته و می توانند بهتر از این هم عمل کنند. در ادامه به بررسی برخی راه حل های افزایش عمر باتری موبایل SONY Z5 خواهیم پرداخت.

 

– مصرف کنندگان باتری را بیابید!

 

برای شناخت عوامل اصلی باتری موبایل می توانید به بخش تنظیمات گوشی خود سری زده و وضعیت باتری موبایل خود را بررسی کنید. بخش مذکور برای شما قابلیتی را فراهم می سازد که سرویس ها و برنامه های پر مصرف را شناسایی کنید و در صورت عدم نیاز به آن ها، نسبت به حذف و یا حذف نصبشان اقدام نمایید.

 

– از حالت ASTAMINA استفاده نمایید.

 

فعال کردن این بخش شرایطی را فراهم می سازد که برنامه های پر مصرفی نظیر دیتا و وای فای به هنگام خاموش شدن صفحه نمایش، خاموش شوند. استفاده از این گزینه همچنین موجب کاهش عملکرد دستگاه شده و بدین ترتیب عمر مفید آن را افزایش می دهد.

 

– اگر ASTAMINA کارساز نیست، اولترای آن را فعال کنید!

 

در مواردی دیده شده است که فعالسازی حالت استامینا تاثیر زیادی در تخلیه دیر هنگام باتری موبایل SONY Z5 premium نداشته و مشکل کاربران را حل نمی کند. در این زمان نسبت به فعالسازی حالت اولترا استامینا اقدام نمایید. بدین ترتیب انرژی به طور چشمگیری ذخیره می گردد. علت این امر از کار افتادن همه برنامه های گوشی به جز دریافت تماس ها و پیام ها در حین فعالسازی اولترا استامینا است. بدین ترتیب باتری می تواند برای مدت زمان بیشتری دوام آورده و سریعا خالی نشود.

 

باتری موبایل SONY Z5 premium اورجینال را از دکتر باتری بخواهید!

 

دکتر باتری یکی از بزرگترین مراکز فروش اینترنتی باتری های موبایل اورجینال است که توانسته است در مدت زمانی کوتاه رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید. اگر به دنبال باتری اورجینال و با کیفیت هستید، از drbattery.org دیدن کنید!

 

آشنایی با باتری موبایل SONY Z5 و توصیه هایی برای تخلیه دیر هنگام آن

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *