دانستنی های فنی و کاربردی

آشنایی با باتری موبایل V20 LG و راه های پیشگیری از تخلیه زود هنگام آن

آشنایی با باتری موبایل V20 LG و راه های پیشگیری از تخلیه زود هنگام آن

با باتری موبایل LG V20 بیشتر آشنا شوید!

 

تلفن همراه LG V20 یکی از پر طرفدارترین گوشی هایی است که امروزه استفاده از آن در میان کاربران بسیار رایج می باشد. همین امر موجب پر استفاده شدن باتری موبایل LG V20 شده است. این باتری قابلیت جدا شدن از گوشی را نداشته و ظرفیتی معادل 3200 میلی آمپر ساعتی دارد. گفتنی است که این باتری موبایل به دلیل داشتن ظرفیت زیاد یکی از فوق العاده ترین باتری های موجود در بازار می باشد. این موضوع تا زمانی شگفت انگیز به نظر می رسد که اطلاعی در رابطه با صفحه نمایش گوشی LG V20 نداشته باشید. زیرا با علم به این موضوع که صفحه نمایش این دسته از تلفن های همراه 5.7 اینچی می باشد، متوجه خواهید شد که ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعتی باتری آن چندان هم زیاد نیست!

جالب است بدانید که گوشی های LG V20 صفحه نمایشی ثانویه به منظور نمایش نوتیفیکیشن ها، تاریخ، ساعت و… دارند. جالب تر این که این صفحه نمایش به صورت مداوم مشغول به کار بوده و انرژی زیادی از باتری موبایل می گیرد. یکی دیگر از ویژگی های خاص این دسته از گوشی ها تغییرات نور صفحه نمایش آن ها بر پایه نور محیط اطراف می باشد. برای مثال اگر گوشی LG V20 را در جیب خود قرار دهید، نور آن به طور کامل خاموش شده و بدین ترتیب باتری آن دیرتر تخلیه می گردد.

 

آشنایی با باتری موبایل V20 LG و راه های پیشگیری از تخلیه زود هنگام آن

= وب گردی با باتری موبایل LG V20

 

مدت زمان وب گردی این دسته از گوشی ها شباهت زیادی به گوشی های LG G5 داشته و حدود 7 ساعت و نیم تخمین زده شده است. برای درک این موضوع که این مدت زمان وب گردی برای این دسته از گوشی ها چندان جالب نیست، می توان به مدت زمان وب گردی تلفن همراه سامسونگ گلکسی S7 edge که بالغ بر 13 ساعت می باشد، اشاره کرد.

 

– تماشای فیلم و مکالمه با باتری موبایل LG V20

 

مدت زمان پخش ویدئو توسط این دسته از گوشی ها نیز حدود 8 ساعت عنوان شده است که در مقایسه با سایر گوشی ها چندان چنگی به دل نمی زند. زمان تخمین زده برای مکالمه 3G تلفن های همراه LG V20 نیز حدود 20 ساعت تخمین زده شده است که می توان گفت به نسبت سایر گوشی های ساخت شرکت ال جی قابل قبول است. باتری موبایل پس از گذشت این 20 ساعت تخلیه شده و نیاز به شارژ مجدد دارد.

در رابطه با زمان پایداری گوشی های LG V20 نیز می توان به زمانی 68 ساعته اشاره کرد که اگرچه قابل پذیرش و خوب است، اما در مقایسه با سایر گوشی های هم رده خود چندان زمان جالبی نیست.

این باتری موبایل در صورت قراردهی بر روی نور کافی که برای استفاده در منزل مناسب می باشد، حدود 6 ساعت و 23 دقیقه دوام می آورد. این زمان نه چندان خوب و نه آنقدرها غیر قابل قبول است. به گونه ای که می توان گفت باتری موبایل LG V20 جزء باتری های دارای عمری متوسط محسوب می شود.

 

آشنایی با باتری موبایل V20 LG و راه های پیشگیری از تخلیه زود هنگام آن

توصیه هایی برای پیشگیری از تخلیه زود هنگام باتری موبایل LG V20

– کنترل تخلیه شارژ باتری

 

محدود کردن میزان تخلیه شارژ باتری موبایل افزایش ظرفیت آن ها در آینده را به دنبال دارد. جالب است بدانید که بیشترین میزان تخریب در باتری های موبایل ناشی از چرخه های شارژ و دشارژ در آن ها است. بنابراین سعی کنید از رسیدن شارژ باتری به صفر درصد جلوگیری کرده و آن را بین 40 تا 80 درصد نگه دارید.

 

– جز در صورت نیاز، از شارژ سریع استفاده نکنید!

 

همان گونه که می دانید بسیاری از تلفن های همراه امروزی از قابلیت شارژ سریع برخوردار هستند که موجب می شود باتری موبایل به جای صرف زمان چند ساعته در طول چند دقیقه شارژ شود. اما توجه داشته باشید که جز در مواقع ضروری از این قابلیت استفاده نکنید. زیرا شارژ سریع زمینه کاهش ظرفیت باتری موبایل را تشدید می کند.

 

باتری موبایل LG V20 اورجینال را از دکتر باتری بخواهید!

 

فروشگاه اینترنتی دکتر باتری یکی از معتبرترین و بزرگترین فروشگاه های عرضه باتری های موبایل اورجینال می باشد. با خرید از دکتر باتری می توانید با خیالی راحت باتری خریداری شده را مورد استفاده قرار داده و از تخلیه زود هنگام آن نگران نباشید!

 

آشنایی با باتری موبایل V20 LG و راه های پیشگیری از تخلیه زود هنگام آن

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *