دانستنی های فنی و کاربردی

باتری موبایل غیر اورجینال ، راه حلی برای فرار از هزینه های هنگفت باتری اورجینال!

باتری موبایل غیر اورجینال ، راه حلی برای فرار از هزینه های هنگفت باتری اورجینال!

باتری موبایل اورجینال یا غیر اورجینال؟! نظر شما چیست؟

 

آیا شما هم به آن دسته از افراد تعلق دارید که از تخلیه گاه و بی گاه شارژ باتری موبایل خود خسته شده اید؟ آیا خالی شدن مداوم باتری موبایل، پریز برق و شارژر را به کابوس شب و روز شما تبدیل کرده است؟ آیا عمر کوتاه باتری موبایل شما را در موقعیت های گوناگون به دردسر انداخته است؟ متاسفانه باید بگوییم که باتری شما خراب است و باید دست در جیب مبارک کرده و نسبت به خرید باتری موبایل اورجینال اقدام نمایید! آیا شما هم به آن گروه از افراد متعلق هستید که جیبتان خالی است و توانایی خرید باتری اورجینال ندارید؟! مشکلی ندارد، باتری موبایل غیر اورجینال و یا به عبارت دیگر باتری کپی را برای این روزها گذاشته اند!

مگر ما از زندگی چه می خواهیم جز این که کمتر خرج کنیم؟!

چه کسی می گوید باتری غیر اورجینال خوب نیست؟ مگر می توان گفت ارزان بودن هر چیزی دلیل بر بی کیفیتی آن است؟ باتری موبایل کپی را برای روزی گذاشته اند که من و شما پول کافی و هنگفت به منظور خرید باتری اورجینال نداشته باشیم! چه بسا فروشگاه های بسیاری وجود دارند که باتری موبایل کپی را با ارائه گارانتی در خدمت شما قرار می دهند. چیزی بهتر از این سراغ دارید که با پرداخت هزینه کم باتری موبایل دارای گارانتی بگیرید؟

باتری موبایل غیر اورجینال را خریداری کرده و گارانتی به دست، خوشحال و خندان، به منزل باز گردید. یک هفته احساس پیروزی، دو هفته احساس پیروزی و نهایتا هفته سوم احساس شکستی بزرگ! باتری سریعا خالی می شود، باتری باد می کند، باتری داغ می شود، باتری کار نمی کند و هزار و یک دردسر دیگر! اما باز هم نگران نباشید. مگر باتری شما گارانتی ندارد؟! البته اگر معتبر باشد که مسلما نیست. این جا است که باید حرف همان کسی که می گفت باتری غیر اورجینال خوب نیست را با آب طلا نوشت…

 

باتری موبایل غیر اورجینال ، راه حلی برای فرار از هزینه های هنگفت باتری اورجینال!

نهایت ماندگاری باتری غیر اورجینال

 

تجربه تلخ آنان که نسبت به خرید باتری غیر اورجینال اقدام کرده اند، حاکی از آن است که نهایت ماندگاری این باتری ها در صورتی که خریدار بسیار خوش شانس باشد، بین 2 الی 3 ماه خواهد بود و پس از این مدت باید مجددا باتری تعویض گردد. بی شک گارانتی نیز پاسخگوی این مشکلات نخواهد بود و اتفاقات رخ داده را به خرابی گوشی موبایل شما نسبت خواهند داد.

 

با خیالی ناراحت باتری موبایل غیر اورجینال بخرید!

 

باتری های موبایل غیر اورجینال تاثیر بسیار مخربی بر سلامت کلی تلفن همراه شما خواهند داشت. زیرا این دسته از باتری ها بر خلاف باتری موبایل اورجینال جریانی ثابت را به مدار ارائه نمی دهند. جریان این نوع باتری ها دارای نوسان بوده و به همین دلیل خیلی زودتر از آن چه که فکرش را بکنید، خراب می شوند.

یکی از بزرگ ترین مشکلات باتری موبایل غیر اورجینال عدم وجود مدار محافظتی قوی می باشد. مدارهای محافظتی مورد استفاده در ساخت باتری های کپی بسیار ضعیف بوده و به دلیل عملکرد نه چندان خوب از ورود شارژ بیش از اندازه به باتری موبایل جلوگیری نکرده و بدین ترتیب موجب می شوند که باتری باد کرده و خراب شود. حتی گاهی خطر انفجار و آتش سوزی این باتری ها را تهدید می کند. این در حالی است که باتری های اورجینال با دارا بودن مدار محافظتی قوی از ورود جریان بیش از اندازه جلوگیری به عمل آورده و بدین ترتیب سلامت خود را حفظ می نمایند.

یک بازه زمانی یک ساله را در نظر بگیرید. در صورت روی آوردن به باتری های کپی در طول این یک سال اگر شانس با شما یار باشد، حداقل 4 بار نیازمند تعویض باتری موبایل خود هستید، این در حالی است که باقی زمان استفاده از این باتری های بی کیفیت را با دردسر و مشکلات فراوانی نظیر بی شارژی و خاموش شدن گوشی سپری خواهید کرد. اما اکر استفاده از باتری های اورجینال را در دستور کار خود قرار دهید، اگر چه ممکن است مجبور به پرداخت هزینه ای حتی سه برابر هزینه باتری کپی باشید، اما تا سال های زیادی خیالتان از بابت باتری راحت بوده و نیازمند تعویض آن نخواهید شد.

 

باتری موبایل

دکتر باتری، پیشنهاد طلایی ما به شما!

 

اگر به دنبال باتری های اورجینال هستید، دکتر باتری می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

 

باتری موبایل

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *