دانستنی های فنی و کاربردی

عمر شگفت انگیز باتری موبایل نوکیا 2

عمر شگفت انگیز باتری موبایل نوکیا 2

باتری موبایل نوکیا 2، 56 روز در حالت آماده باش کار می کند!

 

شاید معرفی تلفن همراه نوکیا 2 کاربرانی را که از گوشی های ساده استفاده می کنند، به خرید و استفاده از گوشی های هوشمند سوق دهد. بزرگ ترین مشکلی که موجب ترس کاربران از به کارگیری تلفن های همراه هوشمند می شود، باتری موبایل ناکارآمد این دسته از تلفن های همراه می باشد. همین موضوع سبب شده است که کاربران استفاده از تلفن های همراه ساده را به تلفن های همراه هوشمندی که باتری موبایل به کار گرفته شده در ساختار آن ها سریعا تخلیه می گردد، ترجیح دهند.

کمپانی اچ ام دی با اقدامی هوشمندانه در این زمینه به معرفی دستگاهی برخوردار از باتری موبایل قوی پرداخته و با استفاده از روش هایی به منظور کاهش مصرف انرژی همچون صفحه نمایش LTPS بسیار امید دارد که در دستیابی به هدف بزرگ خود موفق عمل کند.

اگر چه تلفن های همراه نوکیا 2 دارای سخت افزار رده پایینی هستند، در عین حال از باتری موبایل با ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعتی بهره مند بوده که هر کاربری را شگفت زده خواهد کرد.

برگه مشخصات فنی ارسال شده توسط نوکیا به مطبوعات، زمینه ای را فراهم ساخته است که در حال حاضر اغلب کاربران در رابطه با عمر باتری موبایل و تفاوت ظرفیت آن در میان مدل های مختلف حقایق جالبی را به دست آورند.

 

عمر شگفت انگیز باتری موبایل نوکیا 2

رکورد باتری موبایل نوکیا 2

 

جالب است بدانید اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که نوکیا 2 رکورد جالبی را از خود بر جای گذاشته و به طرز شگفت انگیزی قادر است 1340 ساعت در حالت آماده به کار روشن بوده و در این مدت زمان طولانی با کمبود شارژ مواجه نگردد. با یک حساب سر انگشتی متوجه خواهید شد که این مدت معادل 56 روز می باشد که عددی بسیار قابل توجه است.

محاسبات فوق امتیازی خیره کننده برای تلفن همراه هوشمند نوکیا 2 محسوب شده و موجب تمایز این نوع گوشی هوشمند از رقبای سر سخت خود می شود. البته به یاد داشته باشید که حالت آماده به کار با دیگر حالات متفاوت است. این موضوع بدین معنا است که اگر شما یک تلفن همراه نوکیا 2 را به طور صد درصد شارژ کرده و سپس درون کشوی کمدتان قرار دهید، اگر پس از گذشت دو ماه به سراغ آن بروید، تلفن مذکور همچنان بدون احتیاج به شارژ مجدد روشن خواهد ماند. شاید با یک مقایسه ساده به اهمیت این موضوع بیش از پیش پی ببرید. جالب است بدانید که باتری موبایل مورد استفاده در ساختار تلفن همراه هوشمند 3310 تنها برای 31 روز به حالت آماده به کار دوام خواهد داشت.

نتایج دیگر آزمایشات حاکی از آن است که باتری 4100 میلی آمپر ساعتی مورد استفاده در ساختار تلفن های همراه هوشمند نوکیا 2 قادر است زمینه ای را فراهم سازد که کاربران زمانی 19 ساعته برای مکالمه، زمانی 139 ساعته برای پخش موسیقی و زمانی 14 ساعته را برای پخش ویدئو در اختیار داشته باشند. آن چه عیان است این است که باتری موبایل ساخته شده در آزمایشگاه های شرکت اچ ام دی قادر است نتایج بسیار شگفت آوری را رقم بزند.

 

عمر 2 روزه باتری موبایل نوکیا 2

 

اچ ام دی همچنین ادعا داشته است که باتری موبایل به کار گرفته در گوشی های نوکیا 2 دارای طول عمری 2 روزه هستند که این نتیجه گیری از آزمایشات واقعی ناشی می شود. عمر باتری مذکور برای مصرف کنندگان تابع شرایط و میزان استفاده آن ها بوده و می تواند بیشتر و یا کمتر از این مدت زمان تخمین زده شده نیز باشد.

عمر شگفت انگیز باتری موبایل نوکیا 2

نتیجه گیری

 

پس از بحث های فوق الذکر می توان نتیجه گرفت که نوکیا 2 از طراحی جذاب، کیفیت چشمگیر، قیمت به صرفه و باتری موبایل بزرگی بهره مند بوده و از همین رو توانسته است عده زیادی از کاربران گوشی های ساده را به خرید و استفاده از تلفن های همراه هوشمند تشویق کند. حتی به بسیاری از کسانی که قصد خرید یک گوشی هوشمند دوم را دارند، توصیه می شود گوشی نوکیا 2 را انتخاب کنند.

 

باتری موبایل اورجینال را از دکتر باتری بخواهید!

 

دکتر باتری یکی از بزرگ ترین و در عین حال معتبرترین فروشگاه های اینترنتی کشور است که باتری های موبایل اصل و اورجینال را به کاربران عرضه می دارد. این فروشگاه دیگر لوازم جانبی گجت های هوشمند را نیز ارائه کرده و خریدی منحصر به فرد را برایتان رقم میزند!

 

عمر شگفت انگیز باتری موبایل نوکیا 2

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *