دانستنی های فنی و کاربردی

آشنایی با باتری موبایل LG G5 و نکات تشخیص خرابی آن

آشنایی با باتری موبایل LG G5 و نکات تشخیص خرابی آن

آشنایی با باتری موبایل LG G5 و نکات تشخیص خرابی آن

 

باتری موبایل LG G5 یکی از پر فروش ترین باتری های موجود در سایت دکتر باتری می باشد. به گزارش دکتر باتری گوشی LG G5 که یکی پر طرفدارترین گوشی های حال حاضر موجود در بازار می باشد، توانسته است طرفداران زیادی را به خود جلب نماید. باتری موبایل به کار گرفته شده در این گوشی 2800 میلی آمپر ساعتی بوده و امکان تعویض آن از طریق درگاه مجیک امکان پذیر است. با تصاحب Camera plus می توانید ظرفیت باتری موبایل موجود را به 4000 میلی آمپر ساعت تغییر دهید.

فناوری های شارژ سریع زمینه ای را فراهم آورده اند که تلفن همراه LG G5 با دارا بودن شارژری مناسب امکان شارژ تا 80 درصد در مدت زمان 30 دقیقه را فراهم می سازد. علت این امر نیز برخورداری از فناوری شارژ سریع می باشد.

گوشی LG G5 موفق شد که در آزمایش های انجام شده میزان دوام پذیری 60 ساعته را به دست آورده و در این زمینه نسبتا خوب ظاهر شود. شاید این سوال ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد که این آزمون به چه معنا است؟ این آزمون عبارت است از مقدار ساعتی که باتری موبایل LG G5 با یک بار شارژ کامل در صورت به کارگیری تماس تلفنی 3G یک ساعته، وب گردی یک ساعته و همچنین یک ساعت تماشای ویدئو به صورت مداوم در هر شبانه روز دوام خواهد آورد.

هزینه هر ساعت استفاده از باتری موبایل

 

شرکت ال جی که سازنده این دسته از گوشی ها می باشد، مدعی شده است که بر اساس آزمون فوق هزینه هر ساعت استفاده از باتری موبایل 8 درصد می باشد که این مقدار به نظر کاربران بسیار منطقی است. گفتنی است که این امتیاز بر اساس میزان شارژ مصرفی باتری در حالت استند بای می باشد. جالب است بدانید که این آزمون یک بار در صورت فعالیت ویژگی در حال نمایش و یک بار نیز در حالت خاموش انجام می گردد. روشن بودن حالت نمایش تاثیر بسیار به سزایی بر روی میزان دوام باتری گذاشته و می تواند آن را به طور قابل توجهی کاهش و تا مرز 50 ساعت برساند.

 

آشنایی با باتری موبایل LG G5 و نکات تشخیص خرابی آن

گوشی LG G5 را در جیب قرار داده و عمر باتری موبایل را افزایش دهید!

 

مقایسات انجام شده حاکی از آن است که باتری موبایل LG G5 به نسبت باتری موبایل سامسونگ گلکسی S7 توانایی بیشتری در زمینه مدیریت ویژگی در حال نمایش داشته و به همین دلیل در این حوزه توانسته است موفق به شکست گلکسی S7 شود. لازم به ذکر است که ویژگی همیشه در حال نمایش این دسته از گوشی ها در حین قرارگیری گوشی موبایل در جیب غیر فعال شده و همین موضوع سبب می شود که عمر باتری موبایل تا چند ساعت افزایش پیدا کند.

 

تعویض باتری موبایل با دکتر باتری

 

اگر شما هم به آن دسته از افراد تعلق دارید که از عملکرد باتری موبایل LG G5 خود ناراضی هستید و احساس می کنید این باتری در مقایسه با گذشته کیفیت و کارایی چندانی ندارد، زمان آن فرا رسیده است که باتری قدیمی خود را با یک باتری جدید و اورجینال تعویض کنید. برای اطمینان از کیفیت کالای خریداری شده انجام کار را به کاردان بسپارید. دکتر باتری یکی از معتبرترین و با سابقه ترین فعالان عرصه عرضه باتری موبایل می باشد. از دکتر باتری خرید کنید و با خیالی آسوده به استفاده از آن بپردازید!

 

آشنایی با باتری موبایل LG G5 و نکات تشخیص خرابی آن

چگونه متوجه خرابی باتری موبایل LG G5 شویم؟

 

جالب و لازم است بدانید که دو راه ساده و متداول به منظور تشخیص خرابی باتری موبایل وجود دارد. نخستین روش تخلیه سریع و زود هنگام شارژ باتری موبایل می باشد. اما حالت دوم تغییر شکل ظاهری باتری است. در این حالت باتری صافی سطح خود را از دست داده و ورم می کند. برآمدگی پشت گوشی ناشی از تورم باتری و نشان از خرابی آن می باشد. بنابراین در صورت مشاهده این موارد لازم است آن ها را نادیده نگرفته و بلافاصله با دکتر باتری تماس حاصل نمایید تا بهترین و مرغوب ترین نوع باتری موبایل LG G5 را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه دهد.

همان گونه که می دانید باتری ها یکی از اساسی ترین وظایف را در ذخیره انرژی الکتریکی به منظور استفاده تلفن همراه بر عهده دارند. عملکرد صحیح این دسته از باتری ها می تواند زمینه سلامت و بهبود فعالیت تلفن های همراه را فراهم سازد. همین امر موجب شده است که خرید باتری با کیفیت اجتناب ناپذیر گردد. پیشنهاد طلایی ما به شما دکتر باتری می باشد!

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *