دانستنی های فنی و کاربردی

باتری موبایل خود را فریز کنید!

باتری موبایل خود را فریز کنید!

فریز باتری موبایل

 

شاید شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که در منزل خود یک یا چند گوشی‌موبایل بدون استفاده و قدیمی دارید. گوشی هایی که تا مدت ها پیش آن ها را مورد استفاده قرار داده اید، اما حال به دلایل گوناگون مجبور به خاموش کردن و کنار گذاشتن آن ها هستید. به احتمال بسیار زیاد اگر پس از گذشت مدتی سراغ این گوشی ها رفته و نسبت به روشن نمودن آن ها اقدام کنید، متوجه خواهید شد که روشن نمی شوند و اصلی ترین علت این موضوع باتری موبایل مورد استفاده در ساختار آن ها می باشد.

جالب است بدانید خاموش بودن طولانی مدت یک تلفن همراه موجب ایجاد چند حالت خواهد شد. گاهی ممکن است باتری موبایل به سادگی روشن شده و هیچ مشکلی سلامت آن را تهدید نکند. گاهی نیز شارژ باتری موبایل تخلیه شده و با اتصال آن به منبع شارژ سریعا روشن می شود. اما در بسیاری از مواقع کاربران با یک گوشی که بی دلیل روشن نمی شود، مواجه می گردند و این موضوع برای آن ها ترسناک به نظر می رسد!

شاید برایتان جالب باشد بدانید که باتری‌موبایل شما در گزینه آخر به حالت خواب یا به عبارت دیگر sleep mode رفته است که به منظور بیدار کردن آن باید روش های خاصی را مورد استفاده قرار داد.

باتری موبایل خود را فریز کنید!

خواب رفتن باتری موبایل

قرار دادن باتری موبایل در فریزر

 

اگر قصد دارید تلفن همراه خود را برای مدت زمانی طولانی خاموش کنید، به منظور افزایش ماندگاری و طول عمر باتری موبایل شارژ آن را در بازه 50 تا 70 درصد نگهداری نموده و سپس خاموش نمایید. در صورتی که باتری موبایل شما قابل جدا شدن است، آن را از ساختار تلفن همراه جدا نموده، درون یک کیسه پلاستیکی قرار داده و سعی کنید تمام هوای داخل آن را حدالامکان تخلیه کرده و سپس درون فریزر بگذارید!

لازم به ذکر است که بازه 50 تا 70 درصد بهترین بازه شارژ باتری موبایل است که در کارخانه های سازنده نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کنار گذاشتن باتری موبایل با این میزان شارژ برای افزایش ماندگاری آن بهتر است. هنگامی که قصد داشتید تلفن همراه خود را مجددا روشن نمایید، باتری را از فریزر خارج نموده و آن را در دمای اتاق قرار دهید تا به آرامی هم دما گردد. سپس آن را درون گوشی قرار داده و روشن کنید. در صورت لزوم نسبت به شارژ مجدد آن اقدام کنید.

اما گاهی کاربر بد شانس بوده و با وجود تمام اقدامات فوق الذکر باز هم موفق به روشن کردن تلفن همراه نمی شود! در چنین ماقعی باید اقدام به بیدار کردن باتری موبایل نمود. چگونه؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از کاربران را به خود مشغول کرده است و دکتر باتری در ادامه به بررسی آن می پردازد.

 

باتری‌موبایل خود را از خواب بیدار کنید!

 

در صورتی که تلفن همراه خود را برای مدت زمانی طولانی خاموش کردید و موفق به روشن کردن آن نشدید، هیچ گونه نگرانی به دل خود راه ندهید، چرا که بسیاری از کاربران با همین صحنه مواجه می شوند و شما تنها نیستید!

این موضوع کاملا طبیعی است و به اصطلاح باتری موبایل شما خوابیده و به منظور بیدار کردن آن لازم است که یه شوک الکتریکی کنترل شده به آن وارد کنید. البته هیچ گاه خودتان برای انجام این کار دست به کار نشوید. چرا که ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به تلفن همراه وارد نموده و یا حتی موجب انفجار آن گردید.

 

باتری موبایل خود را فریز کنید!

شوک الکتریکی کنترل شده به باتری موبایل

باتری‌موبایل اورجینال را از دکتر باتری بخرید!

 

دکتر باتری یکی از معتبرترین و در عین حال بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده باتری موبایل اورجینال است که در مدت زمان کم فعالیت خود توانسته است رضایت بسیاری از کاربران را جلب نماید.
اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که از حضور طولانی مدت در بازار و خرید باتری های کپی و تقلبی خسته شده اید، کافی است با یک کلیک دکتر باتری را در جریان گذاشته و نسبت به خرید از این فروشگاه اینترنتی منحصر به فرد اقدام نمایید تا در کمترین زمان ممکن بهترین و با کیفیت ترین باتری های اصل را درب منزل خود تحویل بگیرید. بدون شک خرید از فروشگاه اینترنتی دکتر باتری لذت خریدی به یاد ماندنی و ناب را برایتان رقم خواهد زد!

 

راهکارهای تشخیص باتری موبایل سامسونگ اصل از نوع تقلبی آن

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *