دانستنی های فنی و کاربردی

با اپلیکیشن بی نظیر دکتر باتری باتری موبایل خود را مدیریت کنید

با اپلیکیشن بی نظیر دکتر باتری باتری موبایل خود را مدیریت کنید

با اپلیکیشن بی نظیر دکتر باتری باتری موبایل خود را مدیریت کنید

 

اگر چه پیشرفت روز افزون تلفن های همراه هوشمند خیال کاربران را از بابت برخورداری از یک دوربین قدرتمند، سخت افزار قوی و نمایشگری بزرگ و با کیفیت آسوده کرده است، اما هنوز هم اتمام سریع شارژ باتری موبایل یکی از بزرگ ترین دغدغه های کاربران است که تمامی ندارد.

همان گونه که می دانید امروزه استفاده از تلفن های همراه رواج بسیار چشمگیری یافته است. اما در میان این جمعیت بی شمار کمتر کاربری پیدا می شود که با رضایت از باتری موبایل خود صحبت کند. مگر آن دسته از کاربرانی که علاقه چندانی به گشت و گذار در وب و چت کردن و مکالمه های طولانی مدت نداشته باشند. به نظر می رسد که حل مشکل تخلیه سریع شارژ باتری موبایل برای تولید کنندگان از ساخت نمایشگرهای خمیده و شارژرهای بی سیم دشوار تر می باشد. از همین رو می توان گفت که کاربران به این زودی ها از این کابوس نجات پیدا نخواهند کرد!

البته لازم است بدانید هم اکنون که شما در حال خواندن این مطلب هستید، توسعه دهندگان باتری موبایل بیکار ننشسته اند و تمام نیروی انسانی و مالی خود را به کار گرفته اند تا بتوانند به محدودیت های باتری موبایل پایان داده و دغدغه های کاربران را رفع کنند.

به یاد داشته باشید که تنها با داشتن دغدغه یک مشکل نمی توان به حل آن پرداخت. بنابراین منتظر رخداد معجزه از سوی توسعه دهندگان باتری موبایل نبوده و خودتان برای بهبود اوضاع تلاش کنید. شاید با خودتان بگویید مگر چنین چیزی ممکن است؟ چگونه؟

اگر به دنبال پاسخ ابهام شکل گرفته در ذهن خود هستید، با دکتر باتری همراه شوید!

 

با اپلیکیشن بی نظیر دکتر باتری باتری موبایل خود را مدیریت کنید

فروشگاه اینترنتی دکتر باتری

 

آشنایی با اپلیکیشن دکتر باتری؛ اپلیکیشنی برای مدیریت باتری موبایل

 

اپلیکیشن دکتر باتری یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود برای مدیریت خوب و بهینه باتری موبایل می باشد. این اپلیکیشن توانسته است با اختلاف 100 تا 500 میلیون بار دانلود، نسبت به سایر رقیبان خود عملکرد قابل قبول تری از خود به نمایش گذاشته و صدر جدول بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های باتری موبایل را به خود اختصاص دهد. گفتنی است که بیشتر محبوبیت اپلیکیشن دکتر باتری به دلیل امکانات منحصر به فرد و تاثیر بی نظیری است که کاربران با نصب این برنامه در اختیار خواهند داشت.

یکی از جالب ترین قابلیت هایی که اپلیکیشن دکتر باتری در اختیار کاربران می گذارد، امکان شارژ اختصاصی در سه مرحله می باشد. باتری موبایل شما با استفاده از این روش تخصصی به بهترین شکل ممکن شارژ شده و بدین ترتیب دیرتر تخلیه شده و با خالی شدن های گاه و بی گاه شما را به دردسر نمی اندازد.

از دیگر قابلیت های بی نظیر اپلیکیشن دکتر باتری می توان به امکان مدیریت برنامه های موجود در تلفن همراه اشاره کرد. با استفاده از این اپلیکیشن امکان مشاهده نحوه مصرف برنامه ها از باتری موبایل نیز وجود دارد. بدین ترتیب کاربران می توانند با شناخت اپلیکیشن های پر مصرف نسبت به حذف نصب آن ها اقدام نمایند.

 

مدیریت برنامه های خودکار

 

شاید برایتان جالب باشد بدانید اپلیکیشن دکتر باتری شرایطی را فراهم می سازد که برنامه هایی که به طور خودکار در حین روشن شدن تلفن همراه اجرا می شوند، مدیریت شوند. این قابلیت زمینه ای را مهیا می کند که برنامه های بدون استفاده موجود در پس زمینه گوشی از لیست حذف گردند.

از دیگر ویژگی هایی که باعث محبوبیت اپلیکیشن دکتر باتری در میان کاربران شده اند، می توان به غیر فعال نمودن اپلیکیشن های غیر ضروری که موجبات مصرف بیش از حد انرژی باتری موبایل را فراهم می سازند، پایان دادن به اپلیکیشن ها با به کارگیری task killer قوی، توقف اپلیکیشن ها در حین خاموش شدن صفحه نمایشگر، نمایش تاریخ دقیق تا زمان شارژ شدن باتری، سیستم شارژ سه مرحله ای، کنترل روشنایی، مدیریت پردازشگر، نمایش دمای باتری موبایل و قابلیت پشتیبانی از دو پلت فرم اندروید و IOS اشاره نمود.

 

با اپلیکیشن بی نظیر دکتر باتری باتری موبایل خود را مدیریت کنید

اپلیکیشن دکتر باتری

بهترین باتری موبایل را از دکتر باتری بخواهید.

 

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که از خرابی باتری موبایل خود رنج برده و از تخلیه های سریع و گاه و بی گاه آن به ستوه آمده اید، ما به شما فروشگاه اینترنتی دکتر باتری را پیشنهاد می دهیم. دکتر باتری یکی از بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی باتری موبایل و تجهیزات جانبی تلفن های همراه می باشد که مفتخر است مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد.

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *