دانستنی های فنی و کاربردی

تجربه شیرین تکنولوژی برتر با تلفن های همراه شیائومی ردمی نوت 10

تجربه شیرین تکنولوژی برتر با تلفن های همراه شیائومی ردمی نوت 10

با شیائومی ردمی نوت 10 در اوج باشید!

 

جالب است بدانید گوشی شیائومی ردمی نوت 10 نخستین گوشی موجود در سری ردمی نوت از برند شیائومی خواهد بود که لذت تجربه اینترنت 5G را به کاربران خود هدیه می دهد. این سری از گوشی های شیائومی مجهز به نمایشگر OLED بوده و بنا به اعلام وب سایت معروف TENNA دارای قابلیت پشتیبانی از معماری های NSA، SA و LTE می باشند.

یکی از بزرگترین بهبودهای حاصل شده در گوشی های شیائومی ردمی نوت 10 در مقایسه با نسل های قبلی که موجب جلب نظر و توجه بسیاری از کاربران تلفن همراه شده است، تغییر پنل LCD موجود در ساختار این تلفن های همراه به پنلی OLED با ابعاد 6.57 اینچ می باشد. جالب است بدانید که وضوح تصویر در این پنل به ازای هر اینچ 1800*2400 پیکسل عنوان شده است.

دوربین سلفی درون نمایشگر گوشی شیائومی ردمی نوت 10 با برخورداری از سنسوری 16 مگاپیکسلی جای خود را به طراحی قطره ای داده است. گفتنی است که دوربین اصلی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 همچون سری ردمی نوت 9 این گوشی ها 48 مکاپیکسلی بوده و بر روی پنل پشتی تعبیه شده است. لازم به ذکر است که تفاوت این گوشی ها با نسل پیشین خود در این زمینه همراهی دو دوربین دیگر است. به عبارت دیگر در این نسل از گوشی های شیائومی شما به جای 4 دوربین، 3 دوربین در اختیار خواهید داشت.

شاید این سوال ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد که پردازنده مورد استفاده در گوشی های شیائومی ردمی نوت 10 چیست که ضمن حفظ و پایین نگه داشتن قیمت آن ها، زمینه بهره مندی از اینترنت 5G را فراهم نموده است؟ در ادامه به بررسی این موضوع مهم خواهیم پرداخت.

 

مدیا تک، فرشته نجات گوشی‌های شیائومی ردمی نوت 10

 

مدیا تک، یکی از بزرگترین شرکت هایی است که اخیرا به تولید پردازنده های 5G با ارزان ترین قیمت ها پرداخته است. گفتنی است که تمامی تیزرها و تبلیغات انجام شده در شبکه اجتماعی ویبو حاکی از آن است که ساخت پردازنده های ارائه دهنده اینترنت 5G این گوشی با صرف حداقل هزینه ها بر عهده شرکت مدیا تک بوده است.

پردازنده های مورد استفاده در ساختار گوشی های شیائومی ردمی نوت 10 از نوع Dimensity 820 می باشد. لازم به ذکر است که این پردازنده در مقایسه با پردازنده Helio G85 در گوشی های سری ردمی نوت 9 و نیز پردازنده اسنپدارگون 720G در گوشی های سری ردمی نوت 9S و نوت 9 پرو، پیشرفتی مهم و آپدیتی بزرگ به حساب می آید. شاید برایتان جالب باشد بدانید که هسته های بزرگ مورد استفاده در این پردازنده قادر به دستیابی به فرکانش قابل توجه 2.6 گیگاهرتزی می باشند. همین امر سبب شده است که قدرت بالای گوشی های شیائومی ردمی نوت 10 تضمین شده باشد.

نکته مهم دیگر در رابطه با پردازنده های به کار گرفته شده در ساختار این گوشی ها پشتیبانی از قابلیت فیلمبرداری با وضوح 4K می باشد. این یکی از مهم ترین قابلیت های ردمی نوت 10 است که ردمی نوت 9 از آن برخوردار نیست.

 

تجربه شیرین تکنولوژی برتر با تلفن های همراه شیائومی ردمی نوت 10

رم و حافظه داخلی گوشی

 

گوشی‌های شیائومی ردمی نوت 10 با دارا بودن مدل های متنوع در دو ظرفیت 64/6 . 256/8 گیگابایت رم و حافظه داخلی طراحی شده و راهی بازار می شوند. لازم به ذکر است که در ساختار این گوشی ها درگاه کارت حافظه جانبی به منظور افزایش میزان حافظه تعبیه شده است.

 

باتری موبایل گوشی شیائومی ردمی نوت 10

 

حتما می دانید که باتری های مورد استفاده در ساختار گوشی های شیائومی ردمی نوت 9 دارای 5020 میلی آمپر ساعت ظرفیت می باشند. اما به گفته دکتر باتری؛ باتری موبایل شیائومی ابعادی کوچکتر داشته و ظرفیتی 5260 میلی آمپر ساعت را پشتیبانی می کند. این مورد برای بسیاری از کاربران عجیب به نظر می رسد. علت این امر نیز برخورداری این گوشی ها از اینترنت 5G می باشد که ایجاب می کند باتری موبایل در بدترین حالت با سری قبل خود تفاوت قابل توجهی داشته باشد.

نمایشگر OLED به کار گرفته شده در گوشی های شیائومی ردمی نوت 10 زمینه خوبی برای ذخیره انرژی فراهم نموده است. لازم است بدانید که میزان سرعت شارژر در این گوشی ها معادل 30 وات می باشد. بدین ترتیب قادر است در عرض 65 دقیقه باتری خالی را صد درصد شارژ نماید. لازم به ذکر است که باتری های موجود در این گوشی ها از نوع لیتیوم یونی بوده و قابل تعویض نیستند.

 

تجربه شیرین تکنولوژی برتر با تلفن های همراه شیائومی ردمی نوت 10

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *