دانستنی های فنی و کاربردی

مقایسه برترین تلفن های همراه میان رده بازار از نظر باتری موبایل

مقایسه برترین تلفن های همراه میان رده بازار از نظر باتری موبایل

اهمیت بیش از اندازه باتری موبایل از نظر دکتر باتری

 

امروزه همه ما شاهد عینی افزایش چشمگیر قابلیت های گوناگون و امکانات جذاب به تلفن های همراه هستیم. همین امر موجب شده است که علاقه مردم به این دسته از وسایل بیشتر شده و زمان قابل توجهی را صرف استفاده از آن ها کنند. دیگر گذشت آن زمان ها که تنها استفاده گوشی موبایل صرفا برقراری تماس بود. جالب است بدانید که امروزه امکانات بی نظیر گوشی ها کاربرد آن ها در برقراری تماس را بسیار محدود کرده است. یکی از امکانات موثر بر تمام عملکردهای تلفن همراه که لازم است مورد توجه خاص قرار بگیرد، باتری موبایل است.

پیشرفت تکنولوژی به حدی زیاد شده است که می توان گوشی های موبایل امروزی را همچون کامپیوترهایی کوچک و جیبی برای دستیابی به اهداف گوناگون و انجام کارهای مختلف مورد استفاده قرار داد. اگر جزء آن دسته از افراد هستید که علاقه خاصی به عکاسی با دوربین تلفن همراه خود دارید و یا به آن گروه از اشخاص متعلق هستید که تجربه بازی و تماشای فیلم با گوشی برایتان لذت بخش است، باید همواره باتری موبایل را به عنوان عاملی تاثیرگذار بر علایق خود در نظر داشته و در حین خرید گوشی به آن توجه ویژه کنید.

اهمیت بیش از اندازه باتری موبایل دکتر باتری را بر آن داشته است که در ادامه به مقایسه برترین تلفن های همراه میان رده بازار از نظر باتری موبایل بپردازد. به منظور آشنایی با بهترین ها تا پایان با دکتر باتری همراه باشید.

مقایسه بهترین میان رده های بازار موبایل از نظر باتری موبایل

 

– تلفن همراه ردمی نوت 9 پرو

 

تلفن همراه ردمی نوت 9 پرو که به تازگی پا به میدان رقابت با گوشی های میان رده پر طرفدار گذاشته، توانسته است نظرات مثبت زیادی را به خود جلب نماید. این گوشی که در تاریخ 30 آوریل سال 2020 به طرفداران گوشی های هوشمند معرفی شد، در 5 می 2020 عرضه شده و با استقبال بی نظیر کاربران مواجه گشت.

نمایشگر 6.67 اینچی این دسته از گوشی ها با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل از مهم ترین ویژگی های کاربر پسند آن ها به شمار می آید. سیستم عامل گوشی های ردمی نوت 9 پرو در زمان عرضه اندروید 10 و وزن آن در حدود 209 گرم می باشد.

ردمی نوت 9 پرو با برخورداری از حافظه داخلی 64 گیگا بایت 6 گیگا بایت رم و 128 گیگا بایت 6 گیگا بایت رم توانسته است یکی از موفق ترین گوشی های میان رده بازار باشد. باتری موبایل تلفن های همراه ردمی نوت 9 پرو از نوع لیتیوم یونی بوده و قابلیت تعویض ندارد. ظرفیت بی نظیر 5020 میلی آمپر ساعتی این گوشی ها و برخورداری آن ها از نسخه فست شارژ 18 واتی ضمن محبوبیت فراوان این گوشی ها زمینه قرارگیری آن ها در میان بهترین گوشی های میان رده از نظر باتری موبایل را فراهم نموده است.

 

مقایسه برترین تلفن های همراه میان رده بازار از نظر باتری موبایل

– تلفن همراه ریلمی 6

 

تلفن های همراه ریلمی 6 در 5 مارس سال 2020 معرفی و در تاریخ 11 مارس 2020 به منظور استفاده کاربران به بازار موبایل عرضه شدند. نمایشگر این دسته از گوشی ها دارای ابعادی 6.5 اینچی بوده و با رزولوشنی 1080 در 2400 زمینه نمایش 16 میلیون رنگ را فراهم می سازد. سیستم عامل گوشی های ریلمی 6 در زمان عرضه به بازار اندروید 10 و وزن حدودی آن ها 191 گرم می باشد که موجبات جلب کاربران زیادی را به استفاده از این گوشی ها مهیا کرده است.

گوشی های پر طرفدار ریلمی 6 در حافظه های مختلفی همچون 64 گیگا بایت 4 گیگا بایت رم، 128 گیگا بایت 6 گیگا بایت رم و 128 گیگا بایت 8 گیگا بایت رم طراحی و عرضه شده اند و توانسته اند جایگاه مناسبی در میان گوشی های میان رده به خود اختصاص دهند!

باتری موبایل به کار گرفته شده در ساختار این گوشی ها لیتیوم یونی و غیر قابل تعویض بوده و از ظرفیتی 4300 میلی آمپر ساعتی برخوردار است. باتری موبایل گوشی ریلمی 6 از تکنولوژی شارژ سریع 30 واتی بهره مند بوده و در این زمینه یکی از بهترین گوشی های میان رده محسوب می شود.

 

مقایسه برترین تلفن های همراه میان رده بازار از نظر باتری موبایل

– تلفن همراه پوکو ایکس 2

 

پوکو ایکس دو یکی از پر طرفدارترین گوشی های میان رده ای است که در فوریه سال 2020 معرفی و در همان زمان نیز به بازار عرضه شد. یکی از مهم ترین وجوه محبوبیت این دسته از گوشی ها نمایشگر 6.67 اینچی دارای قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ آن می باشد.لازم به ذکر است که رزولوشن نمایشگر پوکو ایکس 2 1080 در 2400 پیکسل می باشد.

سیستم عامل این گوشی ساخت شرکت بزرگ شیائومی در زمان عرضه آن به بازار اندروید 10 بوده و وزن تقریبی آن 208 گرم عنوان شده است. تمام این ویژگی ها دست به دست هم داده اند تا پوکو ایکس 2 به جایگاهی قابل توجه در میان کاربران دست پیدا کند.

حافظه داخلی این دسته از گوشی ها متنوع بوده و در سه نوع 64 گیگا بایت 6 گیگا بایت رم، 128 گیگا بایت 6 گیگا بایت رم و 256 گیگا بایت 8 گیگا بایت رم در بازار موجود می باشد. باتری موبایل پوکو ایکس 2 از نوع لیتیوم پلیمری بوده و قابلیت تعویض ندارد. این باتری موبایل 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و از شارژ سریع 27 واتی بهره مند است. جالب است بدانید یکی از دلایل موفقیت پوکو ایکس 2 باتری موبایل مورد استفاده در ساختار آن می باشد.

 

مقایسه برترین تلفن های همراه میان رده بازار از نظر باتری موبایل

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *