دانستنی های فنی و کاربردی

آشنایی با باتری موبایل سامسونگ note4

آشنایی با باتری موبایل سامسونگ note4

با باتری موبایل سامسونگ note4 بیشتر آشنا شوید!

 

امروزه تلفن همراه سامسونگ note4 از جایگاه ویژه ای در میان کاربران برخوردار است. به همین دلیل روز به روز بر تقاضای کاربران برای باتری موبایل سامسونگ note4 افزوده می شود. این نوع باتری موبایل ظرفیتی 3220 میلی آمپر ساعتی داشته و با استفاده از تکنولوژی لیتیوم یونی ساخته شده است. شما در صورت خراب بودن باتری موبایل خود می توانید با خرید نوع اورجینال این باتری کارایی تلفن همراه خود را تا حد قابل توجهی دگرگون کنید.

از آن جهت که باتری موبایل سامسونگ note4 تنها 20 میلی آمپر ساعت نسبت به نسخه قبلی خود ارتقا یافته است، بنابراین نباید انتظار داشته باشیم نتایجی بسیار درخشان تر را رقم بزند. اما باتری سامسونگ note4 ثابت کرد که این 20 میلی آمپر ساعت هم می تواند کارساز واقع شود.

جالب است بدانید که این دسته از باتری ها می توانند تا 20 ساعت مکالمه شما را در شبکه های 3G پشتیبانی نموده و یا این امکان را برای شما فراهم سازد که 80 ساعت مداوم موسیقی گوش دهید. استقامت باتری موبایل سامسونگ note4 از 75 ساعت به 87 ساعت ارتقا یافته و نتیجه ای شگفت انگیز را رقم زده است. لازم به ذکر است که عمر باتری های اورجینال این دسته از گوشی ها به حدی بهینه شده است که می توان گفت دیگر نیازمند فعالسازی حالت های صرفه جویی انرژی نیستند و شاید یکی از دلایل اصلی محبوبیت این دستگاه ها همین ویژگی آن ها است.

در ادامه با دکتر باتری همراه شوبد تا قابلیت های این دسته از باتری های موبایل را برای شما شرح داده و در نهایت شما را با پیشنهادی فوق العاده طلایی سورپرایز نماید!

 

آشنایی با باتری موبایل سامسونگ note4

– زمان مکالمه باتری موبایل سامسونگ note4

 

نتایج تحقیقات حاکی از آن است که باتری گوشی سامسونگ note4 می تواند کاربران خود را در حین مکالمه به مدت 23 ساعت و 34 دقیقه همراهی نماید که این جزء زمان های فوق العاده در میان سایر باتری ها محسوب می شود. این زمان در مقایسه با زمان مکالمه باتری موبایل سامسونگ note3 به مدت 10 ساعت بیشتر می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که مدت زمان مکالمه مربوط به باتری

iPhone 6plus ، 5 ساعت کمتر از این گوشی پر طرفدار ساخت شرکت سامسونگ می باشد!

 

– زمان وبگردی باتری موبایل سامسونگ note4

 

در طی آزمایش های انجام شده در این زمینه باتری سامسونگ note4 ثابت کرد که می تواند زمانی 11 ساعته را به منظور وبگردی برای کاربران خود فراهم سازد. باتری سامسونگ note4 در این زمینه نیز از iPhone 6plus سبقتی یک و نیم ساعته گرفته اما می توان گفت که فاصله چشمگیری با دیگر باتری های موجود در ابتدای لیست دارد.

لازم به ذکر است که تلفن همراه سامسونگ note4 دارای صفحه نمایشی بزرگ با رزولوشنی بالا است که زمینه تخلیه زود هنگام باتری موبایل را فراهم می سازند. به همین دلیل مقداری از صدر جدول فاصله گرفته است.

 

– زمان پخش فیلم باتری موبایل سامسونگ note4

 

وجود چیپ ست های پر سرعت snapdragon 805 در ساختار این دسته از تلفن های همراه زمینه ای را فراهم ساخته است که هر چیزی را با بهترین کلاس نمایش اجرا کنید. با استفاده از این گوشی ها می توانید 17 ساعت و 25 دقیقه به صورت مداوم فیلم ببینید. این زمان پخش فیلم در رده دوم بهترین زمان های گوشی های هوشمند قرار دارد. این بار هم iPhone 6plus در برابر سامسونگ note4 کم آورده و تنها توانسته است زمانی 11 ساعت و 15 دقیقه ای را به ثبت برساند!

 

– زمان استقامت کلی باتری موبایل سامسونگ note4

 

گفتنی است که باتری این دسته از گوشی ها در حالت استند بای استقامت کلی بی نظیر و 87 ساعته ای دارد. این عبارت به این معنا است که شما می توانید روزانه به طور متوسط از گوشی خود استفاده نموده و بدین ترتیب پس از گذشت 87 ساعت آن را مجددا شارژ نمایید. منظور از استفاده متوسط این است که روزانه یک ساعت فیلم ببینید، یک ساعت مکالمه کنید و به مدت یک ساعت نیز وبگردی داشته باشید. اگر مصرف شما از این میزان بیشتر است، انتظار تخلیه سریع باتری موبایل خود را داشته باشید.

 

پیشنهادی فوق العاده طلایی: اگر به دنبال باتری موبایل اورجینال هستید، دکتر باتری را از یاد نبرید!

 

دکتر باتری یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعال در حوزه فروش باتری های موبایل اورجینال می باشد. اگر شما هم به آن دسته از افراد تعلق دارید که تخلیه زود هنگام باتری موبایلتان شما را کلافه کرده است، drbattery.org را فراموش نکنید! بهترین باتری های سامسونگ note4 را با خیالی راحت از ما خریداری کنید.

 

آشنایی با باتری موبایل سامسونگ note4

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *