دانستنی های فنی و کاربردی

باتری موبایل الجی و مقایسه نسل های G2 و G3 آن

باتری موبایل الجی و مقایسه نسل های G2 و G3 آن

آنچه که لازم است درباره باتری موبایل الجی و نسل G2 و G3 آن بدانید

 

باتری موبایل یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار در روند خرید تلفن های همراه می باشد. از همین رو از اهمیت روشن آن در نسل های مختلف گوشی های هوشمند نمی توان چشم پوشی کرد. گوشی های الجی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همواره در این زمینه حرف هایی برای گفتن داشته اند. به منظور آشنایی با باتری موبایل گوشی های سری G2 و G3 ساخت شرکت الجی تا انتهای مطلب با دکتر باتری، یکی از معتبرترین متخصصان فعال در زمینه باتری موبایل، همراه باشید!

 

باتری موبایل الجی و مقایسه نسل های G2 و G3 آن

آنچه که دکتر باتری از باتری موبایل گوشی الجی G2 می گوید!

 

 گوشی های هوشمند الجی G2 در سال 2013 به منظور استفاده مشتریان به بازار عرضه و با استقبال بی نظیری نیز شدند. باتری موبایل مورد استفاده در این دسته از گوشی های ساخت شرکت الجی از نوع لیتیوم یونی بوده و ظرفیتی 3000 میلی آمپر ساعتی دارند. با توجه به ابعاد 5.2 اینچی نمایشگر این گوشی ظرفیت باتری موبایل مورد استفاده در آن مناسب به نظر می رسد.

مکالمه اینترنتی

 

یکی از مهم ترین پارامترهای تاثیر گذار بر میزان عمر باتری موبایل مدت زمان مکالمه اینترنتی با استفاده از آن ها می باشد. توجه داشته باشید که شبکه تلفن همراه تاثیر بسیار زیادی بر این مدت دارد. شما می توانید با یک بار شارژ کامل باتری موبایل الجی G2 به مدت 25 ساعت و 1 دقیقه به صورت مداوم مکالمه اینترنتی 3G داشته و در طول این مدت از تخلیه ناگهانی باتری خود نگرانی نداشته باشید. لازم به ذکر است که مدت زمان مکالمه عادی با این دسته از باتری ها 34 ساعت و 30 دقیقه تخمین زده شده است.

زمان وبگردی

 

پارامتر موثر دیگر مدت زمان وبگردی با استفاده از گوشی های هوشمند الجی G2 می باشد. کاربران می توانند با یک بار شارژ کامل این دسته از گوشی ها به مدت 11 ساعت و 22 دقیقه به صوررت پیوسته به جستجو در وب بپردازند که عملکردی قابل توجه از جانب این دسته از گوشی ها محسوب می شود. از دیگر پارامترهای موثر بر طول عمر باتری موبایل الجی مدت زمان پخش فیلم با این دسته از باتری ها می باشد. الجی G2 با ثبت زمانی 11 ساعت و 51 دقیقه ای توانسته است در این زمینه به موفقیت چشمگیری دست یابد.

زمان آماده باش این دسته از باتری های موبایل نیز که تاثیر بسیار زیادی از نوع شبکه استفاده شده می پذیرد، 34 ساعت و 2 دقیقه اعلام شده است. منظور از حالت آماده باش، حالتی است که تلفن همراه مورد نظر به شبکه وصل بوده اما توسط کاربر مورد استفاده قرار نمی گیرد.

 

گوشی الجی G3

آنچه که دکتر باتری از باتری موبایل گوشی الجی G3 می گوید!

 

شرکت بزرگ الجی در سال 2014 از نسل جدید گوشی های سری G خود تحت عنوان گوشی G3 رونمایی کرد. این دسته از گوشی ها دارای باتری لیتیوم یونی جدا شدنی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی هستند. این ظرفیت دقیقا مشابه ظرفیت باتری موبایل الجی G2 بود، اما آنچه باعث تفاوت آن ها شده این است که این باتری ها نمایشگری 5.5 اینچی را تغذیه می نمایند که به نسبت نسل گذشته 0.3 اینچ افزایش سایز داشته است.

طولانی ترین زمان مکالمه مداوم با گوشی الجی G3

طولانی ترین زمان مکالمه مداوم با استفاده از گوشی الجی G3 که با یک بار شارژ کامل ثبت شده است، تحت عنوان مدت زمان مکالمه نامگذاری شده و معادل 19 ساعت می باشد. زمان مکالمه اینترنتی این دسته از باتری موبایل وابسته به نوع شبکه مورد استفاده بوده و میزان آن برای شبکه های 3G، 24 ساعت و 54 دقیقه تخمین زده شده است.

کاربران می توانند با یک بار شارژ کامل باتری موبایل الجی G3 به مدت 6 ساعت و 40 دقیقه به صورت پیوسته به جستجو و گشت و گذار در وب و شبکه های اجتماعی بپردازند که این زمان در مقایسه با سایر گوشی های هم رده موجود در بازار، زمانی قابل قبول می باشد. مدت زمان پخش ویدئو در گوشی های هوشمند الجی G3 9 ساعت و 57 دقیقه و حالت استند بای آن 22 ساعت و 8 دقیقه می باشد. لازم به ذکر است که باتری این گوشی ها در صورت استفاده نرمال روزانه که شامل یک ساعت مکالمه، یک ساعت وبگردی و یک ساعت تماشای فیلم می باشد، تا 69 ساعت نیازی به شارژ مجدد نخواهد داشت. این مدت زمان را پایداری کل باتری موبایل می نامند.

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *