دانستنی های فنی و کاربردی

علل خرابی باتری موبایل الجی

علل خرابی باتری موبایل الجی

عاشقان غول کره ای الجی بخوانند!

 

اگر شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که برند الجی را به تمام برندهای موجود در بازار ترجیح می دهید، لازم است بدانید که خراب شدن قطعات الکترونیکی و به ویژه باتری موبایل به کار گرفته شده در ساخت دستگاه های کاربردی نظیر گوشی های هوشمند امری ناخوشایند و در عین حال غیر قابل پیشگیری است. حتی اگر وسیله نامبرده ساخت غول کره ای الجی باشد!

خرابی باتری موبایل الجی :

استفاده مداوم و طولانی مدت از تلفن های همراه یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در جوامع امروزی با رشد چشمگیری مواجه بوده و هست. همین امر موجبات خرابی و کاهش طول عمر باتری موبایل را فراهم نموده است. جالب است بدانید که تلفن های همراه ساخت شرکت بزرگ الجی نیز علیرغم برخورداری از کیفیت بالا و نوآوری های چشمگیر از این قاعده مستثنی نبوده و گاهی کاربران را به دردسر می اندازند.

باتری موبایل مورد استفاده در گوشی های الجی عمر مفید مشخصی داشته که پس از اتمام این مدت زمان نیازمند تعویض خواهد شد. بنابراین اگر شما نیز جزء کاربران الجی هستید، دیر یا زود تصمیم به خرید باتری موبایل الجی خواهید گرفت. حال شاید این سوال ذهن شما را به خود درگیر ساخته باشد که توجه به چه نکاتی در این زمینه حائز اهمیت بوده و خریدی موفق را در پی خواهد داشت؟ پاسخگویی به این سوال پر تکرار را به تجربیات دکتر باتری خواهیم سپرد!

علل خرابی باتری موبایل الجی

علل خرابی باتری موبایل الجی چیست؟

 

– استفاده از شارژرها و کابل های غیر اورجینال را فراموش کنید

 

باتری ها بخش های مصرفی گوشی های هوشمند و تبلت ها محسوب می شوند. فعالان عرصه باتری موبایل بر این باورند که هر باتری به طور میانگین پس از تجربه 500 سیکل شارژ و دشارژ بخش زیادی از کارایی خود را از دست داده و بدین ترتیب ضعیف می شود. در چنین مواقعی باتری موبایل شما به سرعت تخلیه شده و پس هر بار شارژ کامل دوام چندانی نخواهد داشت. این امر موجب به دردسر افتادن کاربران می شود. تا جایی که حتی ممکن است گوشی در طول روز چندین مرتبه خاموش شده و عملا به وسیله ای تبدیل گردد که استفاده چندانی ندارد.

در هنگام رویارویی با چنین وضعیتی با استفاده از شارژرها و کابل های غیر اورجینال مشکل را بدتر و آسیب وارده به باتری را چندین برابر نکنید. شارژرها و کابل های فیک و نامناسب یکی از مهم ترین دلایل زوال باتری موبایل محسوب می شوند. خرید شارژر و کابل اورجینال و یا در صورت لزوم باتری موبایل الجی اورجینال از دکتر باتری می تواند ضمن حفظ سلامت باتری و گوشی شما، به کابوس تخلیه شارژ زود هنگام باتری تلفن همراهتان پایان دهد.

آیا به عنوان یک کاربر تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که چرا شارژرهای تقلبی زمینه کم شدن عمر باتری را تشدید می کنند؟

 

شارژرهای غیر اورجینال زمینه ای را فراهم می سازند که ولتاژ و جریان اعمالی به باتری موبایل شما از میزان مورد نیاز آن فراتر بوده و بدین ترتیب عمر مفید آن را می کاهند. شاید باتری های موبایل باد کرده را از نزدیک دیده باشید. یکی از عمده ترین دلایل باد کردن باتری ها، استفاده از شارژرهای تقلبی می باشد.

 

علل خرابی باتری موبایل الجی

– نکات زیر را به خاطر داشته باشید.

 

امروزه گشت و گذار در شبکه های اجتماعی به یکی از اصلی ترین عادات کاربران تلفن های همراه تبدیل شده و استفاده از گوشی های هوشمند را به حدی فراتر از توان آن ها رسانده است. بالا بودن نور صفحه، عدم بستن برنامه های موجود در پس زمینه، روشن بودن مداوم دیتا و وای فای، روشن بودن بی دلیل بلوتوث، روشن بودن مکان یاب، به کارگیری تلفن همراه در حین اتصال به شارژر و… همه و همه از جمله مهم ترین مواردی هستند که باتری موبایل را تضعیف نموده و باعث تخلیه زود هنگام آن می شوند.

باتری موبایل اورجینال را از دکتر باتری بخواهید!

 

بهتر است با خودمان صادق باشیم. اگر امروز باتری موبایلمان خراب شده و دم به دقیقه به دنبال شارژر و پریز هستیم، بی شک در گذشته موارد فوق الذکر را رعایت نکرده و زمینه خرابی آن را تشدید نموده ایم. اما این موضوع، موضوعی اجتناب ناپذیر بوده و دیر یا زود همه را درگیر خود خواهد کرد. گام اساسی در چنین مواقعی خرید باتری موبایل اورجینال می باشد. با اعتماد به دکتر باتری با خیالی راحت خرید کنید!

 

علل خرابی باتری موبایل الجی

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *