دانستنی های فنی و کاربردی

با انواع باتری موبایل سامسونگ بیشتر آشنا شوید!

با انواع باتری موبایل سامسونگ بیشتر آشنا شوید!

انواع باتری موبایل سامسونگ

 

محبوبیت بسیار زیاد گوشی های برند سامسونگ زمینه ای را فراهم ساخته است که تقاضای کاربران برای باتری موبایل سامسونگ نیز اوج بگیرد. بدین ترتیب آشنایی با باتری موبایل سامسونگ و ویژگی های آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

باتری ها یکی از مهم ترین بخش های مورد استفاده در ساختار گوشی های تلفن همراه هستند. زیرا این بخش تامین کننده نیروی مورد نیاز برای راه اندازی گوشی و انجام سایر فعالیت ها توسط آن می باشد. باتری موبایل سامسونگ قدرتمند اساسی ترین نیاز تلفن های هوشمند سامسونگ می باشد.

برای درک بهتر حساسیت این موضوع خود را در حال انجام کاری مهم همچون رزرو بلیط هواپیما فرض کنید که ناگهان باتری موبایل شما تخلیه و گوشی خاموش می شود. در این صورت تلاش شما تا آن لحظه به هدر رفته و چه بسا تا زمان شارژ مجدد گوشی و روشن شدن دوباره آن کلیه بلیط ها رزرو شده و شما از یک سفر کاری مهم جا مانده باشید.

باتری موبایل باید به حدی قوی باشد که پاسخگوی نیازهای کاربر در زمان عدم دسترسی وی به شارژر بوده و سریعا تخلیه نشود. باتری موبایل سامسونگ در دو نوع لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری موجود هستند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 

با انواع باتری موبایل سامسونگ بیشتر آشنا شوید!

– باتری موبایل سامسونگ از نوع لیتیوم یونی

 

باتری های لیتیوم یونی یکی از انواع باتری های مورد استفاده در گوشی های سامسونگ امروزی هستند که قابلیت شارژ شدن دارند. در زمان تخلیه شارژ یون های مثبت نوع لیتیوم به طرف یون های منفی به حرکت در می آیند. این در حالی است که در هنگام انجام فرآیند شارژ شدن عکس این عمل رخ می دهد.

باتری موبایل سامسونگ از نوع لیتیوم یونی نیز با گذشت زمان دچار تغییراتی اساسی شده و با کاهش حجم مواجه شد. جالب است بدانید که این دسته از باتری ها به مرور موفق به حل مشکلات گوشی های هوشمند شدند. ویژگی های پر اهمیت این دسته از باتری ها موجبات قرارگیری آن ها در میان سخت افزارهای قوی را فراهم ساخت و بدین ترتیب باتری موبایل سامسونگ لیتیوم یونی طرفداران زیادی پیدا کرد.

اگر چه این دسته از باتری ها در عین دارا بودن وزنی کم موفق به نمایش توانایی های ویژه ای از خود شده اند، اما لازم است بدانید که ایمنی آن ها چندان زیاد و قابل قبول نیست. حتی بارها دیده شده است که باتری موبایل سامسونگ از نوع لیتیوم یونی آتش گرفته و دردسرهایی را برای کاربران در پی داشته است.

بی شک گوشی ها به منظور داشتن کارایی درست نیازمند باتری هایی سالم هستند. به منظور فراهم ساختن شرایطی برای سالم ماندن باتری ها رعایت نکاتی الزامی است. در ادامه به معرفی نکاتی به منظور افزایش طول عمر و سلامت باتری موبایل سامسونگ خواهیم پرداخت:

  • پیش از تخلیه کامل نسبت به شارژ مجدد اقدام نمایید.
  • از شارژرهای اورجینال و متناسب با گوشی استفاده نمایید.
  • پیش از رسیدن باتری به 100 درصد آن را از منبع جدا نمایید.

 

با انواع باتری موبایل سامسونگ بیشتر آشنا شوید!

– باتری موبایل سامسونگ لیتیوم پلیمری

 

باتری های لیتیوم پلیمری نوع دیگری از باتری موبایل سامسونگ هستند. البته استفاده از این نوع باتری ها تنها محدود به گوشی های سامسونگ نبوده و در سایر برندها نیز به کار گرفته می شوند.

باتری ها از جمله اجزای تاثیرگذار بر وزن نهایی گوشی های موبایل هستند. هیچ کاربری گوشی های سنگین را نمی پسندد. استفاده از باتری موبایل سامسونگ از نوع لیتیوم پلیمری موجب کاهش وزن گوشی شده و بدین ترتیب جلب رضایت کاربران را به دنبال خواهد داشت. قدرت بسیار بالا، مقاومت منحصر به فرد و قابل قبول و همچنین وزن پایین از مهم ترین ویژگی های باتری های لیتیوم پلیمری می باشد.

سازندگان باتری های لیتیوم پلیمری با استفاده از پوششی مقاوم دور تا دور این دسته از باتری ها را پوشش داده و بدین ترتیب امنیت آن ها را افزایش می دهند. این قاب ها همچنین خطرات آتش سوزی را به حداقل مقدار ممکن رسانده و مانع از ایجاد سوراخ در بدنه باتری می شوند.

باتری موبایل سامسونگ لیتیوم پلیمری قادر است میزان زیادی شارژ را نگهداری کرده و بدین ترتیب عملکردی چشمگیر و کاربر پسند از خود به نمایش بگذارند. تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که این نوع باتری ها قابلیت ذخیره شارژ در زمان عدم استفاده را نیز دارا بوده و به همین دلیل موفق شده اند رضایت بسیاری از کاربران را جلب نمایند.

باتری سامسونگ اورجینال را از دکتر باتری بخرید!

 

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید باتری موبایل اورجینال دارید، اما مرکز خریدی معتبر و مطمئن سراغ ندارید، ما به شما دکتر باتری را معرفی می کنیم!

 

با انواع باتری موبایل سامسونگ بیشتر آشنا شوید!

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *