دانستنی های فنی و کاربردی

با گوشی های برتر از نظر باتری موبایل آشنا شوید!

با گوشی های برتر از نظر باتری موبایل آشنا شوید!

با گوشی های برتر از نظر باتری موبایل آشنا شوید!

 

گوشی های برتر از نظر باتری موبایل ؛ ساعت ها تلاش، آزمایش و بررسی کارشناسان و متخصصان زبده حاکی از آن است که تلفن های همراه هوشمند زیادی را می توان از نظر میزان شارژ دهی و طول عمر باتری موبایل برتر دانست. وابستگی های شدید امروزی که بین تلفن های همراه و کاربران به وجود آمده است، زمینه ای را فراهم ساخته که نمایشگر این دسته از گجت ها روز به روز بزرگ تر شده و سخت افزارهای مورد استفاده در آن ها قدرتمند تر گردد. همین موضوع باعث شده است که میزان شارژ مصرفی توسط این ابزارها به طور چشمگیری افزایش یافته و بدین ترتیب شارژ دهی باتری موبایل به مسئله ای حائز اهمیت تبدیل شود.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که تلفن همراه هوشمند خود را با وعده بازدهی یک روزه باتری موبایل خریداری کرده اید، بی شک به این نتیجه رسیده اید که این تنها یک ادعای پوچ بوده و درست از آب در نیامده است.

یکی از بزرگ ترین و معتبرترین سایت های فناوری دنیا تحت عنوان تامز گاید دست به اقدامی جالب زده و گوشی های فراوانی را از طریق متصل کردن آن ها به شبکه اینترنت 4G و وبگردی های مداوم مورد آزمایش قرار داده است تا بتواند بهترین تلفن همراه از نظر باتری موبایل را تعیین نماید. در نهایت نتیجه به صورت لیستی فهرست وار در اختیار کاربران قرار گرفت تا بتوانند بهترین گوشی های موبایل دارای باتری موبایل با شارژ دهی مناسب را بشناسند و بدین ترتیب در هنگام خرید راحت تر تصمیم بگیرند.

 

لیست برترین تلفن های همراه هوشمند در زمینه باتری موبایل

 

نام گوشی هوشمند میزان شارژ دهی
موتو G7 پاور 15:35
ایسوس زنفون 6 15:01
گلکسی A20 13:46
کاترپیلار S48C 13:08
هواوی P30 پرو 12:53
ZTE بلید مکس ویو 12:48
اکسپریا XA2 اولترا 12:46
گلکسی S10 پلاس 12:35
گوگل پیکسل 3A 11:59
اکسپریا XZ2 11:47
گلکسی نوت 10 پلاس 11:46
گوگل پیکسل 3A XL 11:44
موتو Z4 11:31
آیفون XR 11:26
گلکسی نوت 9 11:26

 

همان گونه که در جدول می بینید، موتورولا G7 پاور پرچم دار بهترین گوشی های هوشمند در زمینه باتری موبایل است که با دارا بودن باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی قادر است بیش از 15 ساعت و 35 دقیقه بدون نیاز به شارژ مداوم عملکردی بی نظیر را از خود به نمایش بگذارد.

 

با گوشی های برتر از نظر باتری موبایل آشنا شوید!

هواوی P30 پرو یکی از بهترین تلفن های همراه هوشمند

 

آزمایش مذکور بسیار طولانی مدت بوده و در میان گوشی های شرکت داده شده در این آزمایش تنها یک گوشی موفق شد همچون گوشی موتورولا بیش از 15 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مورد استفاده در ساختار این دسته از تلفن های همراه زمینه چنین عملکردی را فراهم ساخته است. سومین تلفن همراه دارای باتری موبایل قدرتمند گوشی موبایل گلکسی A20 سامسونگ می باشد. لازم به ذکر است که میان این گوشی با گوشی های رده اول و دوم اختلاف چشمگیری وجود دارد. چرا که گلکسی A20 حتی موفق به ماندگاری 14 ساعته بدون نیاز به شارژ مجدد نشد.

هواوی P30 پرو یکی از بهترین تلفن های همراه هوشمند با قابلیت شارژ دهی 13 ساعته می باشد. گفتنی است که گلکسی S10 پلاس و نوت 9 پلاس نیز جزء جدیدترین پرچم داران ساخت کمپانی بزرگ سامسونگ هستند که ثابت کرده اند قادرند به ترتیب زمانی 12:35 و 11:46 را به منظور وب گردی برای کاربران خود فراهم نمایند. جالب است بدانید این مدت زمان حتی بیست دقیقه از تنها نماینده آیفون در لیست بهترین تلفن های همراه هوشمند از نظر باتری موبایل بیشتر است.

عملکرد حدود 12 ساعته تلفن های همراه پیکسل 3A و 3A XL حاکی از آن است که گوگل هم رقیبی پر مدعا برای سایر تلفن های همراه در این زمینه می باشد.

اگر شما هم به آن گروه از افرادی متعلق هستید که قدیمی بودن گوشی از اهمیت چندان زیادی برای شما برخوردار نیست، تلفن همراه زنفون 3 می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. این گوشی که در نیمه اول سال 2017 میلادی به بازار عرضه شده است، در طی تست انجام شده زمانی 16 ساعته را به خود اختصاص داده است. اما به دلیل قدیمی بودن جایی برای ماندن در لیست ندارد!

لازم به ذکر است که گوشی هایی همچون اوپو رینو 10X نیز جزء آن دسته از گوشی های هوشمندی هستند که ماندگاری مطلوبی را از خود به نمایش گذاشته اند. اما به این دلیل که عرضه آن ها محدود به بازارهای داخلی می باشد، از قراردهی آن ها در لیست فوق الذکر چشم پوشی شده است!

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *