دانستنی های فنی و کاربردی

آشنایی با باتری موبایل با دوام مورد استفاده در گوشی های پر طرفدار

آشنایی با باتری موبایل با دوام مورد استفاده در گوشی های پر طرفدار

با باتری موبایل با دوام مورد استفاده در گوشی های پر طرفدار آشنایی شوید

 

با باتری موبایل با دوام سامسونگ گلکسی A20 آشنایی شوید!

 

کمپانی بزرگ سامسونگ به منظور افزایش کارایی این دسته از گوشی ها و جلب رضایت کاربران از باتری هایی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت در ساخت این گوشی ها استفاده کرده است. این باتری موبایل با دوام از نوع جدانشدنی بوده و در ساخت آن تکنولوژی لیتیوم پلیمری را مورد استفاده قرار داده اند. باتری موبایل با دوام به کار گرفته شده در ساختار این دسته از تلفن های همراه هوشمند ساخت شرکت سامسونگ در قابی فلزی تعبیه شده و بدین ترتیب کاربران به آن دسترسی ندارند.

ظرفیت 4000 آمپر ساعتی باتری مورد نظر پاسخگوی صفحه نمایش 6.4 اینچی آن بوده و بسیار مناسب عمل می کند. باتری موبایل با دوام مورد استفاده در ساختار گوشی سامسونگ گلکسی A20 در صورتی که یک بار به طور کامل شارژ شود، زمینه ای را فراهم می سازد که کاربران به مدت 4 ساعت فارغ از دغدغه و دردسر اتمام شارژ به استفاده از گوشی موبایل خود بپردازند.

 

شاید این سوال ذهنتان را به خود درگیر کرده باشد که علت استفاده از باتری های داخلی چیست؟

 

عوامل مختلفی نظیر ظریف سازی تلفن همراه، مقاوم نمودن آن، ضد آب کردن آن و… دست به دست هم داده اند تا استفاده از باتری های داخلی بسیار مرسوم شود. اگر چه همه این موارد از مهم ترین مزایای استفاده از باتری موبایل با دوام داخلی هستند، اما هزینه تعویض این نوع باتری ها و خطرهای احتمالی ناشی از آن ها یکی از مهم ترین ایرادات وارد بر باتری های داخلی می باشد.

این دسته از باتری ها غالبا قابلیت تعویض توسط کاربران را دارا نبوده و نیازمند تعویض توسط تعمیرکاران حرفه ای هستند. اگر خواهان یک باتری موبایل با دوام هستید، قابلیت های غیر ضروری تلفن همراه خود را بسته و بدین ترتیب طول عمر آن را افزایش دهید.

یکی دیگر از توصیه های مهم برای افزایش ماندگاری باتری موبایل سامسونگ گلکسی A20 به کارگیری شارژر اورجینال آن می باشد. اگر نیازمند یک باتری اورجینال هستید، اما مرکزی معتبر را سراغ ندارید، ما به شما فروشگاه اینترنتی دکتر باتری را پیشنهاد می دهیم!

آشنایی با باتری موبایل با دوام مورد استفاده در گوشی های پر طرفدار

باتری موبایل سامسونگ گلکسی A30 را بیشتر بشناسید!

یکی از مهم ترین ویزگی هایی که موجب معرفیت و محبوبیت تلفن های همراه هوشمند سامسونگ گلکسی A30 شده است، باتری موبایل 4000 میلی آمپر ساعتی مورد استفاده در ساختار آن می باشد. این رقم اگر چه شاید به نظر شما رقمی درخور توجه نباشد، اما برای یک گوشی هوشمند میان رده بسیار مناسب است. چرا که گوشی های میان رده در مقایسه با گوشی های پرچم دار از پردازنده ای ضعیف برخوردار بوده و به همین دلیل مصرف انرژی کمتری دارند.

باتری موبایل با دوام مذکور از قابلیت شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی نموده و در صورتی که یک ساعت شارژ شود، قادر خواهد بود 16 ساعت به صورت مداوم کار کند. این دسته از باتری ها غیر قابل تعویض بوده و پروسه تعویض آن ها تنها توسط تعمیرکاران با تجربه انجام می شود. عمر باتری های نامبرده بین یک تا دو سال بوده و پس از گذشت این مدت ظرفیت باتری به مرور رو به کاهش می گذارد. البته لازم به ذکر است که مدت زمان عمر باتری تابع استفاده کاربر از آن بوده و در حالت معمولی بین یک تا دو سال خواهد بود. اگر به دنبال باتری موبایل با دوام و اورجینال سامسونگ گلکسی A30 هستید، آن را از دکتر باتری بخواهید!

آشنایی با باتری موبایل با دوام مورد استفاده در گوشی های پر طرفدار

با باتری موبایل سامسونگ گلکسی A80 آشنا شوید!

باتری موبایل مورد استفاده در ساختار تلفن های همراه هوشمند گلکسی A80 از نوع لیتیوم پلیمری و غیر قابل تعویض توسط کاربران می باشد. این باتری ظرفیتی 3700 میلی آمپر ساعتی داشته که از آن انتظار می رود صفحه نمایش 6.7 اینچی را پشتیبانی نماید.

گوشی فوق الذکر در سال 2019 معرفی و به منظور استفاده مشتریان به بازار عرضه شد. استفاده از این گوشی حاکی از آن است که ظرفیت باتری پاسخگوی نیاز صفحه نمایش آن می باشد.

مدت زمان مکالمه اینترنتی 3G با باتری موبایل با دوام نامبرده تا سقف 24 ساعت امکان پذیر می باشد. این در حالی است که 2G بودن شبکه این مدت زمان را به 28 ساعت ارتقا می دهد.

کاربران می توانند با استفاده از این باتری ها به مدت 10 ساعت در وب گشت و گذار کرده و یا 15 ساعت فیلم ببینند. اگر به دنبال یک باتری موبایل با دوام هستید، فروشگاه اینترنتی دکتر باتری را فراموش نکنید!

آشنایی با باتری موبایل با دوام مورد استفاده در گوشی های پر طرفدار

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *