دانستنی های فنی و کاربردی

آشنایی با غول های پر طرفدار باتری موبایل و سخت افزار

آشنایی با غول های پر طرفدار باتری موبایل و سخت افزار

با بهترین گوشی های هوشمند از نظر باتری موبایل و سخت افزار آشنا شوید!

 

باتری موبایل و سخت افزار ؛ بهترین گوشی های هوشمند از نظر سازندگان این دسته از ابزارهای کاربردی، گوشی های دارای باتری موبایل قوی هستند. اما این که یک تلفن همراه ایده آل از نظر کاربران چه معیارهایی دارد، از کاربری به کاربر دیگر متفاوت است. این موضوع به ویژه در بین گوشی های میان رده بیشتر به چشم می خورد. برخی برتری گوشی را در دوربین آن، برخی دیگر در باتری موبایل مورد استفاده در ساختار آن و گروه دیگر در عملکرد سخت افزاری آن می دانند.

گفتنی است که پیشرفت روز افزون تکنولوژی و نیز به کارگیری فناوری های نوین تازه تاسیس در ساختار تلفن های همراه هوشمند، انتخاب برترین تلفن همراه و نیز شرکت سازنده را با چالش های زیادی مواجه کرده است. اگر چه معرفی بهترین گوشی های هوشمند کاری سخت و تقریبا غیر ممکن است، اما می توان غول های معروف در زمینه باتری موبایل و سخت افزار را معرفی و ویژگی های بی نظیر هر یک را مورد بررسی قرار داد. بدین منظور از دکتر باتری درخواست کرده ایم که در این زمینه ما را یاری دهند.

– ردمی نوت 8 پرو، امپراطور باتری موبایل و سخت افزار

 

گوشی هوشمند ردمی نوت 8 پرو یکی از پر طرفدارترین گوشی های میان رده موجود در بازار است که در نخستین روزهای عرضه به فروشی 1 میلیون نسخه ای در طی سه ماه رسید. تراشه مورد استفاده در ساختار این تلفن همراه بی نظیر یکی از مهم ترین ویژگی های آن است. برخی بر این باورند که تراشه های مدیاتک موجود در بازار ضعیف ترین تراشه های ممکن هستند. اما شرکت تایوانی شیائومی با ساخت این گوشی ها ذهنیت بسیاری از کاربران را نسبت به این موضوع تغییر داده است.

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقه وافری به عکاسی دارید، ردمی نوت 8 پرو گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود. باتری موبایل موجود در ساختار این دسته از تلفن های همراه عملکردی بسیار ستودنی را از خود به نمایش می گذارد. این باتری موبایل زمینه ای را برای کاربران فراهم می سازد که به مدت 14 ساعت بدون نگرانی از اتمام شارژ به تماشای فیلم های اچ دی پرداخته و یا 15 ساعت و 6 دقیقه به گشت و گذار در وب بپردازند.

 

آشنایی با غول های پر طرفدار باتری موبایل و سخت افزار

ردمی نوت 8 پرو

– ردمی نوت 9 پرومکس و ردمی نوت 9؛ باتری موبایل و سخت افزار

 

شیائومی ردمی نوت 9 از جمله گوشی های ساخت شرکت شیائومی می باشد که با دارا بودن باتری موبایل 5020 آمپری بسیاری از کاربران را شگفت زده کرده است. نسخه فست شارژ به کار گرفته شده در ساخت این تلفن های همراه هوشمند متفاوت می باشد. سخت افزار قوی و کیفیت منحصر به فرد نمایشگر شیائومی ردمی نوت 9 و نوت 9 پرومکس در کنار باتری موبایل بی نظیر این گوشی ها کاربران زیادی را به خرید آن ها متمایل کرده است.

 

آشنایی با غول های پر طرفدار باتری موبایل و سخت افزار

ردمی نوت 9

– سامسونگ گلکسی a71؛ باتری موبایل و سخت افزار

 

جالب و در عین حال لازم است بدانید که گوشی های میان رده ساخت شرکت سامسونگ در مقایسه با هم نوعان خود که توسط سایر شرکت ها تولید می شوند، عملکرد ضعیف تری را به نمایش گذاشته اند. البته این موضوع بدون در نظر گرفتن کیفیت ستودنی نمایشگر آن ها می باشد. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که معیار شما برای خرید تلفن همراه عملکرد قابل قبول باتری موبایل می باشد، گلکسی a71 می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.

باتری موبایل مورد استفاده در ساختار این سری از گوشی های گلکسی زمینه ای را فراهم می سازد که کاربران با خاطری آسوده زمانی 13 ساعته را به گشت و گذار در وب بپردازند. به جرات می توان گفت که سخت افزار این نوع گوشی ها آن ها را به یکی از بهترین گوشی های میان رده ساخت شرکت سامسونگ تبدیل کرده است.

 

آشنایی با غول های پر طرفدار باتری موبایل و سخت افزار

سامسونگ گلکسی a71

– شیائومی 9 تی؛ باتری موبایل و سخت افزار

 

یکی دیگر از بهترین گوشی های میان رده ساخت شرکت بزرگ شیائومی که نظر و رضایت بسیاری از کاربران را جلب نموده است، گوشی هوشمند شیائومی 9 تی می باشد. باتری موبایل مورد استفاده در ساختار این دسته از تلفن های همراه پر طرفدار و نیز پردازنده قدرتمند آن ها از جمله عوامل موفقیت این گوشی در میان رقیبان موجود در بازار است.

فراهم ساختن زمان وبگردی 11 ساعت و 35 دقیقه ای بدون نیاز به شارژ مجدد و فارغ از تخلیه سریع شارژ از مهم ترین ویژگی های باتری موبایل شیائومی 9 تی می باشد. اگر نیازمند یک گوشی میان رده با چنین خصوصیاتی هستید، شیائومی 9 تی را از دست ندهید.

 

آشنایی با غول های پر طرفدار باتری موبایل و سخت افزار

شیائومی 9 تی

باتری موبایل اورجینال را از دکتر باتری بخرید!

دکتر باتری یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی باتری می باشد که مفتخر است بهترین و مرغوب ترین باتری های موبایل را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست کاربران برساند. اگر شما هم خواهان خریدی بی دردسر و مطمئن هستید، به دکتر باتری اعتماد کنید. دکتر باتری پاسخ اعتماد شما را با عرضه باتری اورجینال خواهد داد!

 

آشنایی با غول های پر طرفدار باتری موبایل و سخت افزار

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *