دانستنی های فنی و کاربردی

با غول های میان رده باتری موبایل آشنا شوید!

با غول های میان رده باتری موبایل آشنا شوید!

آشنایی با غول های میان رده باتری موبایل:

 

عمر باتری موبایل یکی از حائز اهمیت ترین فاکتورهایی است که باید در هنگام خرید گوشی های هوشمند مورد توجه ویژه قرار بگیرد. گوشی هوشمندی با باتری ضعیف که مدام خاموش است، شی ای اضافی است که شما محکوم به حمل آن هستید.

هیچ کس دوست ندارد تلفن همراهی که خریداری کرده است، مدام به شارژر و پریز وصل بوده و حتی یک روز هم بدون احتیاج به شارژ مجدد دوام نیاورد. تمام این عوامل دست به دست هم داده اند تا شناخت غول های باتری موبایل در حین خرید یک گوشی هوشمند بسیار حیاتی باشد. اگر شما نیز نگران طول عمر باتری موبایل خود هستید، در ادامه با دکتر باتری همراه شوید تا برترین های این زمینه را به شما معرفی کند.

 

بزرگان دنیای باتری موبایل را بیشتر بشناسید!

 

– گوشی سامسونگ Galaxy M30

 

گوشی سامسونگ گلکسی M30 که در فوریه سال 2019 معرفی و در مارس همان سال به منظور استفاده کاربران وارد بازار شد، یکی از مدعیان باتری موبایل است. نمایشگر 6.4 اینچی این تلفن همراه با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ و رزولوشنی 1080 در 2340 زمینه ای را فراهم ساخته است که کاربران بسیاری به استفاده از آن روی بیاورند.

سیستم عامل این دسته از گوشی ها در زمان عرضه اندروید 8.1 و وزن آن ها در حدود 174 گرم می باشد. حافظه داخلی گوشی سامسونگ M30 در دو نوع 64 گیگا بایت 4 گیگا بایت رم و 128 گیگا بایت 6 گیگا بایت رم موجود است.

جالب است بدانید که گوشی سامسونگ M30 در سال 2019 موفق شد که بالاترین میزان شارژدهی در میان گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پردازنده بهینه شده این دسته از گوشی ها شرایطی را مهیا ساخته اند که باتری موبایل در صورت استفاده معمولی تا 2 روز بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد. گفتنی است که این نوع از گوشی های سامسونگ قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی را نیز دارا می باشند.

با یک بار شارژ کامل باتری موبایل سامسونگ M30 می توانید به مدت 32 ساعت و 16 دقیقه مکالمه اینترنتی داشته، 15 ساعت در وب بگردید و یا با استفاده از آن برای زمان قابل توجه 18 ساعت و 44 دقیقه فیلم و کلیپ تماشا کنید.

 

با غول های میان رده باتری موبایل آشنا شوید!

– گوشی شیائومی MI MAX 3

 

گوشی شیائومی می مکس 3 که در تاریخ جولای 2018 به طرفداران گوشی های شیائومی معرفی شد، در همان تاریخ نیز جهت استفاده کاربران به بازار موبایل عرضه شد. این دسته از گوشی های ساخت شرکت شیائومی نمایشگری با ابعاد 6.9 اینچ با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارا بوده و رزولوشنی 1080 در 2160 پیکسلی دارند.

سیستم عامل گوشی شیائومی می مکس 3 در زمان عرضه اندروید 8.1 و وزن تقریبی آن 221 گرم عنوان شده است. این دسته از گوشی ها در دو حافظه داخلی 64 گیگا بایت 4 گیگا بایت رم و 128 گیگا بایت 6 گیگا بایت رم در بازار موجود می باشند.

این دسته از گوشی ها با دارا بودن باتری موبایل بسیار قدرتمند 5500 میلی آمپر ساعتی موفق به جلب توجه کاربران زیادی شده اند. لازم به ذکر است که گوشی شیائومی MI MAX 3 از قابلیت شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی کرده و قادر است در عرض یک ساعت تا 70 درصد شارژ شود. جالب است بدانید تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که در صورت استفاده از این گوشی برای تماشای یک ویدئوی فول اچ دی یک ساعته تنها 7 درصد از شارژ باتری موبایل خود را از دست می دهید که این رکوردی بی نظیر محسوب می شود.

شما می توانید باتری موبایل شیائومی می مکس خود را تا صد درصد شارژ نموده و سپس با استفاده از آن 30 ساعت مکالمه اینترنتی داشته، 18 ساعت در وب به جستجو بپردازید و یا برای مدت قابل توجه 15 ساعت و 49 دقیقه فیلم های با کیفیت تماشا کنید.

 

با غول های میان رده باتری موبایل آشنا شوید!

– گوشی شیائومی Redmi Note 7

 

این دسته از گوشی های ساخت شرکت شیائومی یکی از پر طرفدارترین گوشی های میان رده موجود در بازار موبایل می باشد که کاربران زیادی به استفاده از آن روی آورده اند. گوشی های ردمی نوت 7 در تاریخ ژانویه 2019 معرفی شده و در همان تاریخ نیز به بازار عرضه شدند. برخورداری از نمایشگر 6.3 اینچی این گوشی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ و رزولوشن 1080 در 2340 پیکسلی یکی از دلایل محبوبیت این سری از گوشی های شیائومی محسوب می شود.

سیستم عامل این گوشی کاربردی در زمان عرضه اندروید 9 و وزن حدودی آن 186 گرم عنوان شده است. از جمله قابلیت های بی نظیر این گوشی علاوه بر دارا بودن طراحی زیبا، دوربینی بسیار با کیفیت و همچنین سخت افزاری قوی می توان به باتری موبایل 4000 میلی آمپر ساعتی موجود در ساختار آن اشاره نمود. این گوشی قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی را دارا بوده و می تواند در صورت شارژ کامل زمینه ای را برای کاربران فراهم سازد که 32 ساعت و 35 دقیقه به وبگرید پرداخته و یا زمانی 14 ساعت و 22 دقیقه ای را به تماشای فیلم بگذرانند.

 

با غول های میان رده باتری موبایل آشنا شوید!

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *