دانستنی های فنی و کاربردی

آشنایی با گوشی هایی با بهترین باتری موبایل

آشنایی با گوشی هایی با بهترین باتری موبایل

آشنایی با گوشی هایی با بهترین باتری موبایل

 

بهترین باتری موبایل ؛ یکی از اصلی ترین معیارهایی که باید در هنگام خرید تلفن های همراه هوشمند به آن توجه شود، عمر باتری موبایل و سرعت شارژ آن است. امروزه تکنولوژی شارژ سریع را فارغ از قیمت در کلیه گوشی ها می توان یافت.

این تکنولوژی شرایطی را فراهم می سازد که باتری موبایل در عرض نیم ساعت و یا نهایت یک ساعت به طور کامل شارژ شود. اما هنوز هم عمر باتری موبایل یکی از مهم ترین اولویت هایی است که کاربران بسیار آن را حائز اهمیت می دانند.همین امر موجب شده است که سازندگان تلفن های همراه همواره در تلاش باشند که ظرفیت باتری ها را تا حد امکان افزایش داده و یا با به کارگیری روش هایی نرم افزاری به افزایش عمر باتری ها کمک کنند.

در ادامه با بهترین تلفن های همراه از نظر باتری موبایل آشنا خواهیم شد.

 

برترین تلفن های همراه از نظر باتری موبایل

 

– ایسوس زنفون 6

 

گوشی ایسوس زنفون 6 یکی از گوشی هایی است که باتری موبایل مورد استفاده در ساختار آن بسیار در مقایسه با سایر باتری ها عملکردی بی نظیر دارد. این دسته از تلفن های همراه هوشمند مجهز به یک چیپست سطح بالا بوده و با برخورداری از یک باتری ماندگار در بین کاربران جایگاهی ویژه را به خود اختصاص داده است.

باتری مذکور ظرفیتی 5000 میلی آمپر ساعتی داشته و یکی از قوی ترین باتری های موجود در بازار محسوب می شود. تراشه مورد استفاده در ساختار تلفن همراه زنفون 6 از نوع اسنپدراگون 855 بوده و بدین ترتیب می تواند به افزایش ماندگاری باتری کمک کند. البته شرکت ایسوس صفحه نمایش LCD را در ساخت این گوشی به کار گرفته و اگر از صفحه نمایش OLED استفاده می کرد، میزان مصرف باتری به حداقل خود می رسید.

یکی از اصلی ترین ایرادات باتری های پر ظرفیت طولانی بودن مدت زمانی است که که باتری برای پر شدن نیاز دارد. این زمان در گوشی زنفون 6 بیش از دو ساعت و نیم تخمین زده شده است. گفتنی است که باتری موبایل مورد استفاده در این گوشی ها در مدت زمان نیم ساعت تنها قادر است به میزان 35 درصد شارژ شود. دوام این باتری ها حدود 112 ساعت عنوان شده است.

 

آشنایی با گوشی هایی با بهترین باتری موبایل

– سامسونگ گلکسی ام 30 اس

 

امروزه سامسونگ گوشی های هوشمند خود را با برخورداری از نمایشگرهای سوپر امولد و تراشه اگزینوس طراحی و تولید نموده و به منظور استفاده مشتریان به بازار عرضه می کند. عمر باتری موبایل مورد استفاده در ساختار تلفن های همراه بسیار طولانی و ظرفیتی 6000 میلی آمپر ساعتی دارد.

لازم به ذکر است که سرعت پایین شارژ گوشی سامسونگ گلکسی ام 30 اس یکی از اصلی ترین ایرادات آن است. علت اصلی این موضوع استفاده از شارژر 15 واتی برای شارژ این گوشی ها است.

 

آشنایی با گوشی هایی با بهترین باتری موبایل

– شیائومی ردمی نوت 8 پرو

 

ردمی نوت 8 پرو یکی دیگر از تلفن های همراه هوشمندی است که عمر باتری موبایل موجود در آن با گوشی های زنفون 6 برابری می کند. کیفیت، کارایی و سخت افزار در کنار قیمت بسیار مناسب این دسته از گوشی ها آن ها را به یکی از پر طرفدارترین گوشی ها تبدیل کرده است.

این دسته از باتری ها نیز سرعت شارژ پایینی داشته و در مدت زمان نیم ساعت تنها 39 درصد از باتری را تکمیل می کنند.

 

آشنایی با گوشی هایی با بهترین باتری موبایل

– ریلمی 5

 

باتری موبایل ریلمی 5 یکی دیگر از باتری هایی است که کاربران زیادی مشتاق خریداری آن هستند. البته لازم به ذکر است که این نوع گوشی ها در تمامی کشورها در دسترس نمی باشند. این گوشی ها با برخورداری از دوام مناسب باتری موبایل و نیز تراشه اسنپدراگون 665، در عین نمایش عملکرد خوب به منظور انجام بازی های سنگین مناسب هستند.

 

آشنایی با گوشی هایی با بهترین باتری موبایل

– موتورولا موتو جی 7 پاور

 

عمر فوق العاده باتری موبایل موتورولا موتو جی 7 پاور زبانزد کاربران است. این در حالی است که این گوشی دارای چیپست میان رده اسنپدراگون 632 بوده و به همین دلیل در زمینه انجام بازی های سنگین موفق عمل نمی کند. عمر باتری این دسته از گوشی های هوشمند 147 ساعت تخمین زده شده است.

 

آشنایی با گوشی هایی با بهترین باتری موبایل

تجربه خریدی به یاد ماندنی از دکتر باتری

 

اگر شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که به دنبال مرکزی مطمئن برای خرید باتری موبایل می گردید، ما فروشگاه اینترنتی دکتر باتری را به شما پیشنهاد می دهیم. بهترین باتری های اورجینال را از دکتر باتری بخواهید.

 

آشنایی با گوشی هایی با بهترین باتری موبایل

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *