دانستنی های فنی و کاربردی

راهکارهای تشخیص باتری موبایل سامسونگ اصل از نوع تقلبی آن

راهکارهای تشخیص باتری موبایل سامسونگ اصل از نوع تقلبی آن

به کارگیری تلفن های همراه موضوعی است که روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود. همین امر موجب شده است که تلفن های همراه هوشمند متنوعی روانه بازار شده و به همین منوال تقاضا برای مصرف باتری موبایل نیز افزایش یافته است. چشم پوشی از این موضوع مهم خسارت های جبران ناپذیری را در پی داشته و زمینه ایجاد مشکلات فراوانی در باتری موبایل را فراهم می نماید. یکی دیگر از موضوعات مهمی که کاربران دیگر باید آن را مد نظر قرار دهند، توجه به اصل و غیر اصل بودن باتری ها می باشد.

سوالی که برای بسیاری از کاربران پیش می آید این است که چگونه می توان باتری موبایل اصل را از نوع تقلبی آن تشخیص داد و بدین ترتیب زمینه افزایش عمر و ماندگاری آن و کارایی دستگاه را فراهم ساخت؟

لازم است بدانید که باتری موبایل در دو نوع داخلی و خارجی موجود می باشند. با این وجود تشخیص اصل و یا تقلبی بودن آن ها بسیار دشوار بوده و بسیاری از افراد در این زمینه دچار سر درگمی شده و اشتباه می کنند. بدین منظور روش های مختلفی وجود دارد که به کارگیری آن ها می تواند درصد خطا را در انتخاب باتری اصل کاهش دهد. در ادامه به معرفی این روش ها و بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 

راهکارهای تشخیص باتری موبایل سامسونگ اصل از نوع تقلبی آن

نحوه تشخیص باتری موبایل سامسونگ اصل

 

– تفاوت در نوشته های روی باتری موبایل سامسونگ

 

باتری موبایل سامسونگ اصل بر روی بدنه خود نوشته هایی به زبان انگلیسی دارد. این در حالی است که نوشته های موجود بر روی باتری های تقلبی به زبان چینی می باشد. این یکی از مشهودترین تفاوت هایی است که میان این باتری ها موجود می باشد که به راحتی قابل درک می باشد.

 

– تفاوت در آیکون های هشدار

 

جالب است بدانید که آیکون های استفاده شده بر روی نوع اصل و تقلبی باتری های موبایل نیز با هم تفاوت دارد. جالب تر این که نوشته هک شده سامسونگ بر روی سل باتری موبایل قابل تشخیص می باشد. سل مذکور یکی از بهترین سل های به کار گرفته شده در باتری های مورد استفاده در ساختار تلفن های همراه سامسونگ می باشد.

 

– تفاوت قرارگیری کانکتورها

 

جالب و در عین حال لازم است بدانید که کانکتور باتری موبایل سامسونگی که اصل می باشد، فرو رفته بوده و از مکان خود بیرون نزده است. این در حالی است که نوع تقلبی این باتری ها کانکتوری منحنی و حالت بیرون زدگی داشته و این یکی از بزرگ ترین تفاوت هایی است که به راحتی قابل تشخیص می باشد.

 

– تفاوت وزن باتری

 

باتری های اصل و تقلبی دارای تفاوت های چشمگیری در وزن می باشند. باتری های تقلبی وزنی بیشتر از باتری های اصلی دارند. بنابراین پیش از خرید باتری نسبت به سنجش وزن آن اقدام نمایید.

 

– وجود تگ NFC

 

تگ NFC تگی است که بر روی باتری های اورجینال موجود می باشد. این در حالی است که باتری های کپی چنین خصوصیتی ندارند. بنابراین با بررسی این ویژگی می توان اصل یا تقلبی بودن باتری موبایل را تشخیص داد.

 

– بررسی بسته بندی باتری موبایل سامسونگ

 

یکی دیگر از تفاوت های میان باتری های اصل و باتری های تقلبی نوع بسته بندی آن ها می باشد. اگر چه باتری ها عمدتا دارای بسته بندی هستند، اما بسته بندی باتری های اصل دارای کیفیت چشمگیری است که این کیفیت در بسته بندی باتری های تقلبی به چشم نمی خورد. اگر به دنبال راهی برای تشخیص اصل یا کپی بودن باتری موبایل هستید، دکتر باتری بررسی بسته بندی باتری را پیشنهاد می دهیم.

 

– بررسی تاریخ تولید باتری موبایل سامسونگ

 

لازم به ذکر است که تاریخ تولید باتری های لیتیوم یونی بر روی بدنه آن ها درج می شود. تاریخ تولید درج شده بر روی بدنه باتری های اصل با تاریخ مندرج بر روی بسته بندی آن یکسان است. اما این موضوع در مورد باتری های تقلبی صدق نمی کند.

 

راهکارهای تشخیص باتری موبایل سامسونگ اصل از نوع تقلبی آن

باتری موبایل اصل را از دکتر باتری بخواهید!

 

دکتر باتری یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مراکز عرضه باتری موبایل اصل و اورجینال می باشد. اگر شما هم به آن دسته از افراد تعلق دارید که از خریدهای ناموفق آزرده خاطر شده و به دنبال خریدی مطمئن هستید، ما به شما فروشگاه اینترنتی دکتر باتری را پیشنهاد می دهیم.

 

با تشکر از زمانی که در دکترمگ گذراندید.

خوشحال می‌شویم تا شما هم در بحث های ما شرکت کنید و سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطمئنا تمامی نظرات خوانده می‌شوند و توسط کارشناسان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد

2 نظر در “راهکارهای تشخیص باتری موبایل سامسونگ اصل از نوع تقلبی آن

  1. khossrow گفت:

    سلام
    ضمن تشکر از اطلاعاتی که دادید،‌ بهتر می‌شد اگر تفاوت‌های باتری اصل و تقلبی با عکس‌ها نشان داده می‌شد.

    1. محمدرضا گفت:

      در اینستاگرام به طور خلاصه توضیح داده شده میتونید استفاده کنید . با تشکر از نظر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *